דורטמונד בצרות: אלקאסר ורויס ייעדרו מהמשחק מול אינטר

פאקו אלקאסר
פאקו אלקאסר | Gettyimages

צמד החלוצים ייעדרו מהמשחק בסן סירו. בקבוצה התאכזבו: "היה ברור שהקפטן לא יכול לשחק שלושה משחקים בשבוע, המשחק קריטי". סאנצ'ו יחזור להרכב. מאמן הנראזורי אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים להכות ראשונים"

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגת האלופות יחל הערב (שלישי) ויימשך גם מחר. אחד המשחקים המסקרנים ביותר המחזור אם לא הגדול שביניהם ייערך בסן סירו כאשר אינטר תארח את בורוסיה דורטמונד. הקבוצה בצהוב-שחור, שקטעה את הרצף השלילי שלה עם ניצחון 0:1 בשבת האחרונה, תגיע למשחק בסגל חסר ללא שניים מכוכביה הבכירים.

החלוץ פאקו אלקאסר שכבש העונה שבעה שערים בקצת יותר מ-700 דקות, עדיין סובל מפציעה שהשביתה אותו עד כה בחודש אוקטובר, בזמן שהקפטן מרקו רויס שכבש את שער הניצחון נגד בורוסיה מנשנגלאדבך – חלה בשפעת ולא המריא עם הקבוצה לארץ המגף. בנוסף ייעדר גם המגן השמאלי מרסל שמלצר.

המנהל המקצועי של הצהובים-שחורים, מיכאל צורק, התייחס לעניין: "זה חבל שרויס ייעדר, זה היה ברור שהוא לא יכול לעשות שלושה משחקים תוך שבוע ואנחנו מקווים שהוא יחזור לדרבי. "


מרקו רויס. בקבוצה מצרים על היעדרותו (JOHN MACDOUGALL/AFP/Getty Images)

על המשחק הקרוב: אנחנו יודעים ששני המשחקים הקרובים נגד אינטר חשובים מאוד, זה יקבע את המשך הדרך באירופה, אנחנו מגיעים למשחק בציפייה גדולה. אנטוניו קונטה עשה עבודה מעולה, הם השתפרו לאחר שהשקיעו כספים בקיץ, הם שוב אחת מהקבוצות הבכירות באיטליה ונצטרך להיות בשיא שלנו.

מנגד, החדשות הטובות מגיעות מכיוונו של השוער רומן בורוקי שהיה בספק למשחק בשל בעיות בירכיים. גם ג'יידון סאנצ'ו, שהושעה מהמשחק האחרון משום שלא הגיע לאימון וספג קנס – יחזור לשחק. הצהובים-שחורים השיגו ארבע נקודות בשני מחזורי הפתיחה, כזכור, כשלאחר תיקו מאופס עם ברצלונה בגרמניה השיגו 0:2 בצ'כיה על סלביה פראג. נציין כי דורטמונד ניצחה בשלושה מחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגת האלופות. הקשר אקסל ויטסל ירשום את הופעתו ה-50 במפעל.

אינטר, מצידה, השיגה רק נקודה אחת בשני מחזורי הפתיחה. היא הובילה 0:1 בקאמפ נואו נגד ברצלונה אך ספגה פעמיים מרגלי לואיס סוארס וכעת מדובר במשחק קריטי מאוד עבורה. מנגד, בשנה שעברה היא פתחה עם שני ניצחונות לא פשוטים על טוטנהאם ופ.ס.וו איינדהובן ומאז לא הצליחה לנצח והודחה בשלב הבתים. הנראזורי, שהתאוששו מההפסד ליובנטוס במשחק העונה באיטליה עם 3:4 בססואלו, לא הצליחו לנצח בששת המפגשים האחרונים שלהם נגד יריבות גרמניות, מאז שהדיחו את באיירן מינכן בשמינית הגמר בעונת 2010/11.


שחקני אינטר מאוכזבים. משחק קריטי להמשך הדרך באירופה (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

ברמה המקצועית, סטפנו סנסי עדיין נמצא בספק למשחק והחלטה לגבי הכללתו בהרכב תתקבל בסמוך להתמודדות. הנראזורי יחסרו את החלוץ הצ'יליאני אלכסיס סאנצ'ס, שייעדר בחודשיים הקרובים. דייגו גודין וסטפן דה ורי יפתחו במרכז ההגנה, בעוד מרסלו ברוזוביץ' ורוברטו גאגליארדיני אמורים להוביל את הקישור. צמד החלוצים, רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס שנראו טוב בניצחון האחרון וכבשו צמדים – ימשיכו להוביל את החוד. 

מאמן הקבוצה אנטוניו קונטה אמר לקראת המשחק: "זה משחק חשוב נגד קבוצה חזקה, היינו צריכים להוציא יותר משני המשחקים מול סלביה פראג וברצלונה, אבל זה לא השפיע עלינו ברמה המנטאלית. אנחנו ניתן את הכל במטרה להשיג ניצחון ראשון במפעל. אסור לנו להתגונן עם 11 שחקנים מול דורטמונד ולחכות לקבל את הסטירה, עלינו להיות אמיצים ולתקוף כדי לכבוש ולהכות ראשונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי