"טר שטגן הוא כמו ביטוח חיים", ואלוורדה: "חסרה לנו השלווה"

מארק אנדרה טר שטגן
מארק אנדרה טר שטגן | Thomas Eisenhuth/Getty Images

בוסקטס החמיא לשוער הגרמני של ברצלונה לאחר ה-1:2 בצ'כיה והוסיף: "סבלנו מאוד. השער השני שלנו נכבש בצורה מוזרה ביותר". המאמן: "צריך לדעת איך לשחק במשחקים כאלו. מסי? בכל יום הוא רק הולך ומשתפר"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

המחזור השלישי של ליגת האלופות הגיע אתמול (רביעי) לעיר פראג, שלבשה בגדי חג בעקבות משחקה של סלביה המקומית נגד ברצלונה, במפגש הראשון בהיסטוריה בין הקבוצות. הספרדים אמנם ניצחו 1:2, אך לצ'כים היתה יותר מסיבה אחת לצאת מהמשחק מאוכזבים, לאחר שהצליחו לייצר יותר איומים מיריבתם ולבסוף הפסידו בגלל שער עצמי אומלל.

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה הודה לאחר המשחק: "חסרה לנו השלווה שהיינו צריכים במשחק חוץ שכזה. ציפינו לסוג כזה של משחק. היו לנו כמה מצבים ברורים להבקעה ולסיים את המשחק, אבל לא היינו חדים מספיק בחלק הקדמי. הם לחצו מאוד לקראת סוף המשחק ולקחו הרבה מאוד סיכונים בגלל שהמון שחקנים שלהם נשלחו להתקפה".

"צריך לדעת איך לשחק במשחקים כאלו" המשיך המאמן והוסיף: "האוהדים שלהם נתנו להם דחיפה ענקית במשחק". כמו כולם, ואלוורדה ראה את שוערו מארק-אנדרה טר שטגן מפגין יכולת מוכרת בין הקורות, ולגרמני יש הרבה מניות בניצחון ברצלונה הערב. "הוא שחקן מפתח חשוב שלנו, במיוחד במשחקי ליגת האלופות העונה" סיפר הבאסקי על השוער. "ליאו מסי הוא שחקן שיכול להכריע משחק בכל מהלך. בכל יום אני רואה אותו רק הולך ומשתפר".

מסי.
מסי. "בכל יום אני רואה אותו רק הולך ומשתפר" (Thomas Eisenhuth/Getty Images)

סרחיו בוסקטס, אשר שיחק 78 דקות בבירת צ'כיה סיכם: "תמיד חשוב לנצח מחוץ לבית, וזה היה ניצחון חשוב מאוד. סבלנו מאוד במשחק. הגענו למצבים שלנו כדי להבקיע וחבל מאוד שלא הבקענו שער שלישי וסגרנו את הסיפור מוקדם יותר. זה ניצחון שעלה לנו בהרבה".

"השער השני שלנו נכבש בצורה מוזרה ביותר, אבל אנחנו צריכים להתקדם. הפכנו למוליכי טבלת הבית ויש לנו משחק בית במחזור, בו אנחנו יכולים להגדיל את היתרון שלנו. מסי? הייתה לו פתיחת עונה קשה בגלל הפציעות, אבל הוא חשוב מאוד עבור משחק ההתקפה שלנו, שנשען לרוב עליו".

"מסי תמיד חייב להבקיע שערים. ככה זה כשאתה הכי טוב בעולם. טר שטגן? הוא כמו ביטוח חיים. זה קשה להיות שוער בברצלונה בגלל שהרבה פעמים לא מאיימים על השער שלנו והשוער תמיד צריך להיות דרוך. טר שטגן הוא מניה בטוחה, אם רוצים לבנות קבוצה מהשחקנים הכי טובים בעולם, טר שטגן הוא בהחלט אחד מהם".

סרחיו בוסקטס נגד סלביה.
סרחיו בוסקטס נגד סלביה. "סבלנו מאוד במשחק" (MICHAL CIZEK/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי