סון התנצל בפני גומש במקום לחגוג את השער: "רציתי לכבד"

יונג מין סון
יונג מין סון | ANDREJ ISAKOVIC/AFP via Getty Images

לאחר שכבש נגד הכוכב האדום, הקוריאני ויתר על החגיגה וסימן תנועת התנצלות על הפגיעה בפורטוגלי: "אני מאוד מצטער על האירוע והסיטואציה". כוכב טוטנהאם גם סיפר כי סימס לפורטוגלי, שהתבטא לראשונה מאז הפציעה

(גודל טקסט)
ימים קשים עברו על שחקנה של טוטנהאם, יונג-מין סון. ביום ראשון האחרון, תיקול של הקוריאני על אנדרה גומש, במהלך המשחק בין הספרס לאברטון, הוביל לפציעה נוראית של הקשר הפורטוגלי ששבר את קרסולו ופונה על אלונקה. אמש (רביעי) סון סיפק הוכחה נוספת לאישיות הנעלה שלו, כאשר לאחר שכבש שער בניצחון 0:4 על הכוכב האדום בלגרד, במקום לחגוג הוא פנה אל המצלמה בתנועת התנצלות על המעשה, שממנו התקשה להתאושש בימים האחרונים.


לאחר המשחק, סון התייחס למחווה: "הימים האחרונים היו מאוד קשים, חבריי לקבוצה עזרו לי להבין כמה מזל יש לי. כולם חיזקו אותי. אני מאוד, מאוד מצטער על האירוע והסיטואציה שהיו, כמובן שאני צריך גם להתרכז בקבוצה שלי אבל רציתי לכבד. אני חושב שזו התגובה המתאימה לאנשים שתמכו בי".


סון גם סיפר כי סימס לגומש: "בכדורגל דברים כאלה יכולים לקרות, אבך אף אחד לא רוצה להגיע לסיטואציה הזו. אני כל כך עצוב שאני חלק מהתאונה הזו, עברתי ימים מאוד קשים ושלחתי לו איחולמי החלמה וכתבתי לו שאני מאוד מצטער ומתנצל בפני, בפני המשפחה והחברים שלו. הוא ענה לי בחזרה ועוד לא יכולתי לקרוא את זה אחרי המשחק, אבל עדיין כל כך כואב לי ואני מרגיש נורא".


מוקדם יותר אתמול, אנדרה גומש פרסם בחשבון הטוויטר שלו סרטון שבו התבטא לראשונה לאחר הפציעה קשה והניתוח שעבר, ואמר: "כפי שאתם יודעים, הכל עבר חלק. אני כבר בבית עם המשפחה שלי ואני רוצה להודות לכולכם על התמיכה, ההודעות והאנרגיה החיובית. תודה".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי