קוקה: "הולכים להקשות על כל יריבה, פליקס לקח אחריות"

קוקה
קוקה | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

קפטן אתלטיקו מדריד דיבר לאחר העלייה לשמינית הגמר: "היינו זקוקים לניצחון מול הקהל הביתי, כדי לתת לנו ביטחון לשבת". על הפורטוגלי: "נתן משחק נהדר, בדיוק כמו כל הקבוצה"

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד קיבלה הערב (רביעי) את הכרטיס האחרון לשמינית הגמר עם 0:2 מרשים על לוקומוטיב מוסקבה באצטדיון וונדה מטרופוליטנו ונמנעה מהדחה שנייה בתוך שלוש שנים בשלב המוקדם.

הקולצ'ונרוס ידעו את מי הם יפגשו בסוף חודש פברואר כבר ביום שני הבא ודבר אחד בטוח, לא הולך להיות להם קל. פריז סן ז'רמן, באיירן מינכן, מנצ'סטר סיטי, ליברפול ור.ב. לייפציג ופרט לאחרונה שרושמת הופעת בכורה בנוקאאוט היא לא פייבוריטית מול שום קבוצה.

קפטן אתלטיקו מדריד קוקה אמר בסיום: "היינו זקוקים לניצחון כזה מול הקהל הביתי שלנו כדי להעפיל שלב הבא. עשינו עבודה טובה וזה נותן ביטחון לקראת המשחק הקרוב בשבת נגד אוססונה".


קיבלה את הכרטיס האחרון לשמינית הגמר. אתלטיקו מדריד (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)

הייתם עדיפים בהרבה על לוקומוטיב: "כל המשחקים קשים. היום היריבה לא הגיעה למצבים, אבל כל הקבוצות רוצות לנצח. אבל הקבוצה לחצה מהתחלה והיום היינו בני מזל והצלחנו להבקיע מוקדם".

על היכולת הטובה של ז'ואאו פליקס: "יש לו הרבה ביטחון עצמי. וכאשר צריך לנצל את ההזדמנויות שלו, הוא עושה את זה. הוא נתן משחק נהדר, כמו כל הקבוצה".

היריבה בשמינית: "אנחנו מכירים את סוג היריבה שאנחנו רוצים. אנחנו הולכים להקשות על כל קבוצה, אבל היום אנחנו הולכים ליהנות מהניצחון. הרבה זמן לא ניצחנו ככה והאוהדים ראויים לזה".


"הוא נתן משחק נהדר" קוקה מפגרן לז'ואאו פליקס (GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי