פפ: "ריאל מדריד היא מלכת אירופה. ארטטה לארסנל? לא יודע"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Michael Regan/Getty Images

מאמן סיטי על היריבה ב-1/8 הגמר: "אתגר מדהים, יש לה ניסיון רב, בטוח שנשחק טוב". על עוזרו: "היינו חכמים שבחרנו בו, הוא נוסע איתנו למשחק מחר". וגם: הסוד על זידאן והקלאסיקו

(גודל טקסט)

עונתו הרביעית של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי לא מתנהלת כמתוכנן, וזה בלשון המעטה. אלופת הפרמיירליג בשנתיים האחרונות מדורגת רק במקום השלישי, במרחק עצום של 14 נק' מהמוליכה ליברפול. נראה שהמטרה העיקרית של הסיטיזנס העונה היא להתרכז בליגת האלופות, שם המאמן לא הצליח לחצות את רף רבע הגמר מאז שהגיע לאנגליה. אתמול (שני) ההגרלה זימנה לו יריבה אדירה בדמות ריאל מדריד בשמינית הגמר. המאמן דיבר על הקרב הגדול הצפוי, על מאמן הבלאנקוס והתייחס לעוזרו מייקל ארטטה וחתימתו האפשרית בארסנל.

גווארדיולה אמר על ריאל מדריד: "היא מלכת אירופה, המלכה של התחרות הזאת (ליגת האלופות). יש לה הרבה יותר ניסיון מאיתנו במאבקים האלה, אבל עבורנו זה משחק מדהים. ננסה לעשות כמיטב יכולתנו ומעבר לזה – אני בטוח שהקבוצה שתי תציג שני משחקים טובים".  המאמן הודה שעל אף הניצחון 0:3 על ארסנל באימרויות קבוצתו סובלת מ"זמנים רעים" אך צריך לזכור שעד למשחק הראשון שייערך עד אדמת ספרד יש עוד חודשיים. "טוב מאוד להיות בין 16 המובילות באירופה. ריאל מדריד היא מבחן מדהים עבורנו. נראה באילו תנאים נגיע בפברואר ומה יהיה בריאל. צריך להתמודד עם יריבות כאלה במוקדם או במאוחר אם אתה רוצה לזכות במפעל הזה".

על זינדין זידאן: "כשכזבתי את ברצלונה (עבר לרומא בעונת 2001/02) רציתי לשחק ביובנטוס עם זינדין זידאן אך זה לא קרה. שוחחתי איתו שלוש או ארבע פעמים. בתור התחלה אגיד שהוא אדם מדהים. אני מעריץ אותו וזה טוב שהוא ממשיך בכדורגל. יהיה תענוג לפגוש אותו שוב".


פפ וזידאן. הספרדי חלם לשחק יחד איתו (Shaun Botterill /Allsport)

על הקלאסיקו: "במשחקים האלה, הקבוצה המארחת היא בדרך כלל הפייבוריטית בגלל הקהל. אני חושב ששתי הקבוצות מגיעות בכושר מעולה". ואם כבר קלאסיקו, פפ חתום על שני ניצחונות ענק כמאמן ברצלונה – ה-2:6 בסנטיאגו ברנבאו בעונת הטרבל וכעבור שנתיים 0:5 על ז'וזה מוריניו. הוא ניצח בכל חמשת משחקיו הראשונים נגד ריאל.

על מייקל ארטטה וארסנל: "הוא נוסע איתנו לאוקספורד מחר. היינו מאוד חכמים שבחרנו בו לצוות האימון. הוא אדם מדהים בעל כישורים רבים ומאמן טוב. יש לו אתיקה מקצועית טובה. האם הוא מדבר עם ארסנל? אני לא יודע".

גווארדיולה וארטטה (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי