קיליאן אמבפה סובל מכאב גרון, ייעדר מהגומלין נגד דורטמונד?

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP via Getty Images

יומיים לפני ההתמודדות החשובה שתייערך בצרפת בדלתיים סגורות, כוכב פריז סן ז'רמן לא השתתף באימון הבוקר בשל מחלה וקיים חשש לגבי כשירותו. קבאני נטש את האימון בגלל בעיה אישית

(גודל טקסט)

דאגה גדולה בקרב אנשי ואוהדי פריז סן ז'רמן. לפי דיווח של העיתונאי בנג'מין קווארז, קיליאן אמבפה לא השתתף הבוקר (שני) באימון של אלופת צרפת ובשל מחלה ממנה הוא סובל. נכון לרגע זה, אמפה, שסובל בין היתר גם מכאב גרון, נמצא בספק לקראת המשחק בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד בורוסיה דורטמונד, שייערך מחרתיים (רביעי ב-22:00) בדלתיים סגורות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.

מי שהשתתף באימון שנערך הבוקר אך נטש אותו בשלב מוקדם הוא החלוץ אדינסון קבאני, שנאלץ לצאת ממתחם באימונים בגלל בעיה אישית. במשחק הראשון שנערך בגרמניה, כזכור, דורטמונד גברה על פריז 1:2 בזכות צמד של ארלינג הולאנד, אולם הגול של ניימאר, שאיזן זמנית את התוצאה, קבעה ש-0:1 קטן יספיק לאלופת צרפת בגומלין באצטדיונה הביתי.

באשר לאמבפה, המחלה תפסה אותו בעיצומה של תקופה נפלאה, כאשר במשחקו האחרון במדי פריז סן ז'רמן הוא הפגיז שלושער בלתי נשכח ב-1:5 על ליון במסגרת הגביע הצרפתי. גם בליגת האלופות ילד הפלא בן ה-21 נראה נהדר, כשבמאזנו חמישה שערים בשש הופעות העונה. 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי