דיווח: ליגת האלופות עשויה להסתיים לאחר שמינית הגמר

ליאו מסי
ליאו מסי | NurPhoto / Contributor

וירוס הקורונה ממשיך לאיים על המשך פעילותו של הספורט העולמי. לפי הפרסום ברדיו קטאלוניה, אופ"א שוקלת להכריז על סיום עונת המשחקים במפעל היוקרתי ובליגה האירופית לאחר שלב 16 האחרונות

(גודל טקסט)

נגיף הקורונה ממשיך לאיים על המשך פעילותו של הכדורגל העולמי. אחרי שהסרייה א' הושבתה עד להודעה חדשה ומשחקים רבים ברחבי היבשת נערכו וייערכו בתקופה הנראית לעין בדלתיים סגורות בעקבות התפשטות הווירוס, ברדיו קאטלוניה דווח הבוקר (שלישי) שגם ליגת האלופות נמצאת בסכנה ממשית.

לפי הדיווח שפורסם ברדיו קטאלוניה, אופ"א שוקלת בכובד ראש להכריז על סיום עונת 2019/20 בליגת האלופות ובליגה האירופית כבר לאחר סיומו של שלב שמינית הגמר, זאת מחשש לבריאות השחקנים והאוהדים. אפשרות נוספת, בדומה למרבית הליגות הבכירות באירופה, היא קיום כל המשחקים בדלתיים סגורות.

מעבר לגומלין בין ולנסיה לאטאלנטה, שייערך ללא קהל, אתמול פורסם כי ההתמודדות בין פריז סן ז'רמן לבורוסיה דורטמונד תיערך בדלתיים סגורות וגם המפגש המסקרן בין ברצלונה לנאפולי, כשלא מן הנמנע שבקרוב יוכרז על משחקים נוספים. בליגה האירופית, ההתאחדות הספרדית הודיעה כי המשחק בין סביליה לרומא (חמישי החל מ-19:45, ישיר בספורט2) ייערך בדלתיים סגורות.

אם לא די בכך, בצרפת הודיעו על איסור התקהלות מעל 1,000 אנשים – כך שכל משחקי הליגה עד ה-15.4 ייערכו ללא קהל, או לכל היותר עם 1,000 צופים ובספרד שוקלים ברצינות רבה לנהוג בצורה דומה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי