אפשר להירגע: אמבפה נבדק בחשש לקורונה ואינו סובל מהנגיף

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

קברניטי פריז סן ז'רמן עצרו את נשימתם לאור מצבו הבריאותי של הכוכב הצעיר, שהחמיץ את שני האימונים האחרונים בעקבות חום ודלקת גרון חריפה, אך תוצאות הבדיקה חזרו שליליות

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

קיליאן אמבפה הצליח להדאיג את פריז סן ז'רמן הערב (שלישי). לפי הדיווחים בתקשורת הצרפתית, החלוץ בן ה-21, סבל ביומיים האחרונים מדלקת גרון חריפה, נטל תרופות שקיבל מרופא המשפחה ובילה את רוב הזמן במיטתו. מוקדם יותר היום, הכוכב הצעיר נבדק בחשש לקורונה, אך תוצאות בדיקה COVID-19 חזרו שליליות למרבה המזל של הצרפתים ושל אוהדי הכדורגל מסביב עולם.

אחרי שנעדר אתמול מאימון הקבוצה בשל מחלה, גם הבוקר קיליאן אמבפה לא הגיע למתחם האימונים והוא ככל הנראה לא ישחק במשחק החשוב מול בורוסיה דורטמונד במסגרת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות, שכידוע יתקיים בדלתיים סגורות בגלל חשש מהתפשטות נגיף הקורונה. 

במשחק הראשון שנערך בגרמניה, כזכור, דורטמונד גברה על פריז 1:2 בזכות צמד של ארלינג הולאנד, אולם הגול של ניימאר, שאיזן זמנית את התוצאה, קבעה ש-0:1 קטן יספיק לאלופת צרפת בגומלין באצטדיונה הביתי. באשר לאמבפה, המחלה תפסה אותו בעיצומה של תקופה נפלאה, כאשר במשחקו האחרון במדי פריז סן ז'רמן הוא הפגיז שלושער בלתי נשכח ב-1:5 על ליון במסגרת הגביע הצרפתי. גם בליגת האלופות ילד הפלא בן ה-21 נראה נהדר, כשבמאזנו חמישה שערים בשש הופעות העונה. 


קיליאן אמבפה. לא סובל מקורונה (Gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי