מכה לריאל מדריד: מרסלו וקורטואה צפויים להיעדר מול סיטי

מרסלו
מרסלו | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

המגן והשוער סובלים ממתיחה בשריר הירך האחורי, יחמיצו את המשחק הליגה מול אייבר וככל הנראה גם את גומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד אלופת אנגליה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

חדשות רעות מאוד עבור זינדין זידאן, שככל הנראה ייאלץ להסתדר ללא מרסלו וטיבו קורטואה בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות במנצ'סטר סיטי, אליו תגיע ריאל מדריד בפיגור 2:1 מהמשחק הראשון שנערך בסנטיאגו ברנבאו.

בבדיקה שנערכה היום (שלישי) התברר כי המגן הברזילאי והשוער הבלגי סובלים ממתיחה בשריר הירך האחורי, מה שצפוי להשבית אותם מכל פעילות לפחות עד לפגרת הנבחרות בסוף החודש והמשמעות היא שהם צפויים להחמיץ את משחק הליגה מול אייבר וכאמור גם את הגומלין באנגליה. 

באשר לקורטואה, השוער פתח בהרכב במשחק נגד בטיס למרות שחש רגישות בשריר, מצבו הוחמר והוא ירד מכר הדשא צולע. לגבי מרסלו, המגן הוחלף באותו הפסד בדקה ה-59 לאחר שחש כאבים בשריר. מי שצפויים לתפוס את מקומם בהרכב של זידאן הם  פרלאן מנדי ואלפונס אראולה.

בנושא אחר, מוקדם יותר היום הודיעה ההתאחדות הספרדית באופן רשמי כי שני המחזורים הקרובים (28 ו-29 בליגה הראשונה, 32 ו-33 בשנייה) יתקיימו ללא קהל, זאת לאור התפשטות נגיף הקורונה במדינה. בעקבות ההנחיה החדשה, ריאל מדריד, לה שני משחקים ביתיים בלוח הזמנים, תשחק מול אייבר ו-ולנסיה בסנטיאגו ברנבאו בדלתיים סגורות.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי