אמריקה תחכה לו: קבאני צפוי לחתום באתלטיקו מדריד

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | Matthew Ashton - AMA / Contributor

למרות דיווחים על בוקה ג'וניורס וקבוצות נוספות מארצות הברית שמעוניינות בשירותיו, האורוגוואי בן ה-33 מתכוון לחתום על חוזה גדול אחרון באירופה ועל פי הדיווחים נותר מחויב לדייגו סימאונה והקולצ'ונרוס

(גודל טקסט)

שכונת "לה בוקה" בבואנוס איירס כבר פנטזה על אדינסון קבאני במדים הצהובים-כחולים של בוקה ג'וניורס, אבל כנראה שהלילה (בין ראשון לשני) הבינו גם האוהדים השרופים שזו לא יותר ממשאלת לב, לפחות לשנים הקרובות. לפי התקשורת בדרום אמריקה, על אף שבעתיד קיימת האפשרות ש"אל מטאדור" עוד ישחק בבוקה, בשלב זה הוא מתכוון להמשיך את דרכו באירופה וצפוי לחתום באתלטיקו מדריד.

"קבאני נשאר מחוייב לדייגו סימאונה ולאתלטיקו", דווח ב-"UOL Esporte". כזכור, בינואר האחרון הקולצ'ונרוס כבר סיכמו את התנאים מול החלוץ שחגג 33 לאחרונה, אלא שפריז סן ז'רמן סירבה לשחררו. ההבדל לקראת הקיץ, הוא שקבאני מסיים ביוני את חוזהו בשורות אלופת צרפת ויוכל לעזוב ללא תמורה לכל קבוצה אליה יחפוץ לעבור – ייתכן שלא ביוני, מכיוון שפיפ"א עשויה להאריך חוזים שמסתיימים בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והרצון לסיים את הליגות באיחור, אבל נראה שבמוקדם או במאוחר הוא יעבור למדריד לאחר שבע שנים בעיר האורות הצרפתית.

בימים האחרונים מקורבים רבים וכאלו ששיחקו לצד קבאני אישרו שהאפשרות שהוא יעבור לבוקה ג'וניורס קיימת, אפילו סוכנו של החלוץ אישר שמועדון הפאר מארגנטינה מגלה התעניינות, אבל קבאני מעוניין להמשיך באירופה ובעיקר לחתום על חוזה גדול אחרון בקריירה, בעיקר לנוכח השפעות הקורונה שיובילו לפגיעה כלכלית קשה ולקיצוץ משכורות בכל העולם. 

הדיווח על קבאני הגיע במקביל לידיעה הגדולה בצרפת לפיה בפריז סן ז'רמן החליטו להשאיר בכל מחיר את ניימאר וקיליאן אמבפה בעונה הבאה.


ממשיך באירופה. קבאני (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי