באינטר היללו את לוקאקו: "מחולל ניסים". פורטו כועסת על השיפוט

play
שחקני אינטר מודים לקהל בסיום | רויטרס
באינטר היללו את לוקאקו: "מחולל ניסים". פורטו כועסת על השיפוט 01:51

מחיטריאן פרגן לחבר שסידר ניצחון 0:1: "עבר תקופה לא קלה, הוא שחקן מפתח עבורנו". קונססאו: "לאוטרו צריך להחמיץ את הגומלין"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

מאז ה-0:0 הביתי מול מנצ'סטר יונייטד בשמינית הגמר ב-2009, אינטר לא סיימה משחק נוקאאוט בליגת האלופות בתיקו. הרצף הזה התארך אמש (רביעי) ל-17 משחקים, אחרי שרומלו לוקאקו מנע תיקו מאופס וקבע 0:1 מול פורטו בדקה ה-86. הבלגי נכנס כמחליף והבקיע בסך הכול את שערו הרביעי העונה בכל המסגרות, אחרי שהיריבה מפורטוגל נותרה ב-10 שחקנים.

אינטר, שכזכור הדיחה את ברצלונה בשלב הבתים, רוצה לחזור לרבע הגמר לראשונה מאז 2010/11 ותנסה לשמור על התוצאה בגומלין בדרגאו ב-14 במרץ.

שחקני אינטר מודים לקהל
שחקני אינטר מודים לקהל בסיום | רויטרס

מאמן אינטר סימונה אינזאגי סיכם: "שיחקנו טוב נגד יריבה פיזית מאוד, חבל לי שלא הצלחנו לנצל את המצבים הטובים במחצית הראשונה. אחרי ההפסקה לקחנו סיכונים והיינו חשופים במתפרצות, אבל החילופים עזרו. רצינו להשיג יותר מזה, אבל בהתאם לנסיבות זו הייתה הופעה נהדרת. היינו צריכים להניע מהר יותר את הכדור ולבנות את המהלכים מאחורה. פורטו לחצה בצורה אגרסיבית, אבל עדיין היינו ראויים להוביל לדעתי במחצית הראשונה.

הנריך מחיטריאן החמיא לכובש לוקאקו: "זו לא הייתה תקופה קלה מבחינתו, כשהוא חזר מפציעה ואז נפצע שוב, אבל הוא הוכיח שהוא יכול לחולל נסים. אנחנו מקווים שהוא יוכל להישאר כשיר, כי הוא שחקן מפתח עבורנו – אם הוא פותח או עולה מהספסל".

על המשחק אמר: "התוצאה חשובה מאוד, לנצח קבוצה כמו פורטו זה לא קל. המשחק לא היה יפה, אנחנו יודעים שזה לא נגמר ונעשה כל מה שאפשר כדי לנצח גם בחוץ. אנחנו יודעים שצריך להתעלות בליגת האלופות וזה מפעל קשה. נלחמנו ובאנו על שכרנו בסופו של דבר".

סרג'יו קונססאו, מאמן פורטו
יש לו ביקורת. קונססאו | אימג'בנק GettyImages, Marco Luzzani

מנגד, סרג'יו קונססאו כעס אחרי הכרטיס האדום של אוטביו, שייעדר כמובן מהגומלין. "זה היה אדום מוצדק", אמר מאמן פורטו, "אבל היו עוד שחקנים שהיו צריכים לקבל כרטיסים. לאוטרו היה צריך לקבל צהוב, ובמקרה כזה היה מחמיץ את הגומלין. לא אגיד האם השופט צדק או טעה, אשאיר לכם לקבוע. זו תוצאה הוגנת בסך הכל, היינו צריכים להיות יותר אגרסיביים במחצית השנייה".