מילאן חגגה: "כ"כ רוצים להצליח באלופות". קונטה סופג אש: "ערב נורא"

play
שחקן מילאן אוליבייה ז'ירו | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 8.3 04:04

הרוסונרי שוב העפילו לרבע הגמר בלונדון, ז'ירו: "מגיע לנו להיות פה". מאמן טוטנהאם המשיך את המאזן העגום שלו במפעל ורמז שלא יישאר בלונדון גם בעונה הבאה: "אולי יפטרו אותי"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

11 שנים ארוכות חלפו מאז שמילאן עלתה לרבע גמר ליגת האלופות והערב (רביעי) זה סוף סוף קרה שוב. במרץ 2012 הרוסונרי הובסו 3:0 על ידי ארסנל בחוץ, אבל העפילו שלב בזכות ניצחון 0:4 באיטליה שלושה שבועות לפני כן. הערב הם שוב עשו זאת בלונדון, עם 0:0 נגד טוטנהאם אחרי 0:1 בסן סירו לפני שלושה שבועות.

"זו תוצאה גדולה", אמר החלוץ אוליבייה ז'ירו, "אמרתי לחבר'ה שמגיע לנו להיות בליגת האלופות, אנחנו כל כך רוצים להצליח במפעל הזה. הגיע לנו לעלות לשמינית הגמר והגיע לנו לעלות גם לרבע. הראינו איכות והרבה מאוד רוח ואופי".

שחקנה האגדי של מילאן, אנדריי שבצ'נקו, אמר בקצרה: "ברכותיי למילאן, זו תוצאה נהדרת. אני מאוד שמח, היה חסר מעט כדי שהקבוצה תכבוש ותנצח גם במשחק הזה".

קלארנס סיידורף ששיחק ברוסונרי בשנים 2002-2012 וזכה איתם פעמיים בליגת האלופות: "זה לא היה המשחק הכי מהנה, אבל מילאן לא לקחה סיכונים, שלטה בקצב וגם הייתה יכולה לכבוש. היא עשתה הכול טוב, ברכות לרוסונרי".

מאליק צ'או, מייק מניאן, שחקני מילאן חוגגים
מילאן שוב חוגגת בלונדון | רויטרס

בטוטנהאם שררה אכזבה גדולה. זו לא הייתה רק ההדחה, אלא הדרך. התרנגולים שיחקו בקצב איטי ולא היו מדויקים. הם בעטו כדור ראשון למסגרת בדקה ה-64 וגם כמעט-שער של הארי קיין בדקה ה-93 לא תיקן את הרושם.

אנטוניו קונטה סיים קמפיין צ'מפיונס מאכזב נוסף וכך נראו הקמפיינים שלו במפעל:

2022/23: שמינית הגמר (טוטנהאם)
2020/21: שלב הבתים (אינטר)
2019/20: שלב הבתים (אינטר)
2017/18: שמינית הגמר (צ'לסי)
2013/14: שלב הבתים (יובנטוס)
2012/13: רבע הגמר (יובנטוס)

מאמן טוטנהאם אנטוניו קונטה
קראוץ': "בשביל מה לעלות לליגת האלופות אם אתה משחק ככה?". קונטה | רויטרס

"ערב פשוט נורא של טוטנהאם", אמר שחקן הקבוצה לשעבר, ג'רמיין ג'נאס שמשמש היום כפרשן. קשר מנצ'סטר יונייטד לשעבר והפרשן בהשווה, מייקל בראון, הוסיף: "כשמסתכלים על ההופעה של טוטנהאם ועל מה שעמד על הכף… לא היו שם האינטנסיביות והתשוקה שאפשר היה לצפות שיהיו".


פיטר קראוץ' הוסיף: "מה הטעם בלעלות לליגת האלופות אם אתה נראה ככה? אני מבין את האספקט הכלכלי, אבל האוהדים של טוטנהאם רעבים למשהו, לתואר, לגביע או לגביע הליגה. אז להופיע למשחק נגד שפילד יונייטד בגביע בהרכב חלש ולהפסיד שם, ואז לבוא לליגת האלופות עם ההרכב החזק, לשחק ככה ולהיות מודח?".

קונטה נשאל בסיום המשחק בפעם המי יודע כמה אם בכוונתו להאריך חוזה ולהישאר בטוטנהאם גם בעונה הבאה, אך רמז לכך שזה לא צפוי לקרות: "החוזה שלי מסתיים ביוני ואנחנו נראה מה יהיה, יכול להיות שהם בכלל יחליטו לפטר אותי אותי עוד לפני סוף העונה, מי יודע?".