אינטר רוצה לשוב לרבע הגמר אחרי 12 שנה, פורטו תשמור על הבית?

play
שחקן אינטר לאוטרו מרטינס מול שחקן פורטו פפה | רויטרס
כולל שער של מאלדיני: אינטר הפסידה 2:1 לספציה מהתחתית 01:58

הנראזורי ניצחו בפורטוגל רק פעם אחת בתשעה ביקורים ובדרגאו הם יצטרכו לשמור על ה-0:1 מהמשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות (שלישי, 22:00). הדרקונים מקווים לחזור לשלב 8 האחרונות אחרי שנעדרו מהמעמד בעונה שעברה

קבוצות: אינטר פורטו
(גודל טקסט)

שער דרמטי של רומלו לוקאקו בדקה ה-86 העניק לאינטר 0:1 יקר על עשרה שחקני פורטו במשחק הראשון בסן סירו לפני כשלושה שבועות, אבל מחר (שלישי, 22:00) השתיים ייפגשו לגומלין שמינית הגמר באצטדיון הדרגאו בפורטוגל ואם הנראזורי לא יעצרו את רצף הפסדי החוץ שלהם, הם יכולים למצוא את עצמם מחוץ לליגת האלופות.

ביום שישי אינטר נכנעה 2:1 בספציה, שם ספגה את הפסדה הראשון בתולדותיה לקבוצה המקומית, וקודם לכן נכנעה גם בבולוניה. למעשה, במשך חודש וחצי לא ניצחה אינטר מחוץ לסן סירו וגם בליגת האלופות היא ניצחה העונה מחוץ לביתה רק את ויקטוריה פלזן הצ'כית, אולם סיימה ב-3:3 בקאמפ נואו נגד ברצלונה שאותה למעשה הדיחה מליגת האלופות כבר בשלב הבתים.

לסן סירו בחודש שעבר הגיעה אלופת פורטוגל אחרי 10 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, וארבעה ימים לאחר שנכנעה בסן סירו היא הפסידה גם בליגה המקומית בביתה לז'יל ויסנטה, מעידה מאוד מפתיעה שאיפשרה לבנפיקה לברוח עוד יותר בפסגה. היה זה בסך הכל הפסד הבית השלישי העונה של פורטו, שנכנעה גם לפורטו ולקלאב ברוז' במחזור פתיחת העונה בליגת האלופות.

רומלו לוקאקו, שחקן אינטר
ינסה להמשיך במומנטום החיובי. לוקאקו | רויטרס

אוטביו שהורחק במשחק הראשון לא יעמוד לרשות סרג'יו קונססאו ואילו באינטר יחזור לשער אנדרה אוננה, שהצטיין במשחק הראשון וביום שישי מול ספציה זכה למנוחה מסימונה אינזאגי ולא שיחק. בחוד אמורים להמשיך יחד רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס, אך בספק למפגש נמצא מילאן שקריניאר שעשוי להישמר למפגש עם יובנטוס במסגרת הליגה ביום ראשון.

אינטר לא ניצחה בשני הביקורים שלה אצל הדרקונים ולמעשה ניצחה בחוץ יריבה פורטוגלית רק פעם אחת בתשעה מפגשים, כאשר גברה על בואבישטה בעונת 1996/97. אם אינטר תעפיל לרבע הגמר היא תעשה זאת לראשונה מאז 2010/11, בעוד פורטו יכולה מקווה לשוב לשלב שמונה האחרונות אחרי שבשנה שעברה לא עברה את שלב הבתים ונקטע רצף של שנתיים בהן הגיעה לרבע הגמר.

הרכבים משוערים

פורטו: דיוגו קוסטה, ז'ואאו מריו, פפה, איבן מרקאנו, זאידו סאנוסי, מתאוס אוריבה, מרקו גרויץ', פפה אקינו, אנדרה פרנקו, וונדרסון גאלנו, מהדי טארמי.

אינטר: אנדרה אוננה, אלסנדרו באסטוני, פרנצ'סקו אצ'רבי, סטפן דה פריי, דנזל דומפריס, ניקולו בארלה, הקאן צ'לחנוילו, הנריך מחיטריאן, פדריקו דימרקו, לאוטרו מרטינס, רומלו לוקאקו.