לקראת דרבי מילאנזי ברבע הגמר? "אין לנו העדפה את מי לקבל"

play
שחקני אינטר חוגגים | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 14.3 05:12

באינטר חגגו את העלייה לשלב הבא לראשונה מאז 2011 ופינטזו על ריצה עד הסוף. אינזאגי פירגן: "כבוד להיות חלק מהקבוצה הזאת". מארוטה הצהיר: "לוקאקו יחזור לצ'לסי בסיום ההשאלה. לאחר מכן? נראה", וגם, כמה זמן לא היו שלוש איטלקיות בשמונה האחרונות?

קבוצות: אינטר פורטו
(גודל טקסט)

אחרי 12 שנים שחונות, אינטר חזרה אתמול (שלישי) לשלב רבע גמר ליגת האלופות עם 0:0 בפורטו ו-0:1 בסיכום שני המשחקים. בפעם האחרונה שהנראזורי הגיעו לשלב שמונה האחרונות, זה היה בעונת 2010/11, שנה אחרי זכייתם בגביע האלופות השלישי של המועדון. בזמנו, ניצחו את באיירן מינכן בשחזור גמר 2010 בשלב שמינית הגמר, ולאחר מכן הודחו עם 7:3 לשאלקה בסיכום שני במפגשים בהפתעה גדולה ברבע הגמר.

עוד בכדורגל עולמי

תוספת הזמן הארוכה בהיסטוריה? משחק ליגה נמשך 130 דקות
104 משחקים ב-39 ימים: פיפ"א אישרה את הרחבת מונדיאל 2026
איבד את זה: צפו ברונאלדו מתעצבן על החלטת השופט וסופג צהוב

אנדרה אונאנה אינטר
הציל את אינטר. אונאנה | GettyImages

עוד לפני המשחק, התעסקו בריאיון של בפה מארוטה, מנכ"ל המועדון האיטלקי, שסיפק אמירה מעניינת לגבי רומלו לוקאקו. החלוץ הבלגי שמושאל מצ'לסי לאינטר לא מספק את התפוקה לה התרגלו לפני שנתיים בסן סירו, וכעת סימן שאלה גדול עומד מעל הישארותו גם בעונה הבאה: "הוא יחזור לצ'לסי, כי זאת השאלה, זה חלק מהעסקה. לאחר מכן? אנחנו נראה", אמר המנכ"ל של אינטר. "לוקאקו לא בכושר טוב מספיק עדיין, אנחנו עוד ממתינים לראות את הלוקאקו האמיתי שראינו בעבר במועדון שלנו".

הקאן צ'לחנוילו סיפר מיד לאחר שריקת הסיום: "יש כל כך הרבה רגשות כרגע. אחרי יותר מדי שנים, אנחנו גאים להגיע להישג הזה. עשינו כמה טעויות בדרך, אבל בסופו של דבר עשינו עבודה טובה. זה היה קשה מאוד ואני רוצה לברך את כל הקבוצה על מאמץ קבוצתי נהדר".

"הכל יכול לקרות בליגת האלופות", הוסיף הטורקי שזכה בפרס השחקן המצטיין בתיקו המאופס. "המשחק הזה נתן לנו מוטיבציה להמשך. אמנם לא כבשנו, אבל עבדנו קשה הגנתית עד השריקה האחרונה כדי להבטיח את העלייה הזאת לרבע הגמר".

מתאו דרמיאן התייחס לאפשרות שאינטר תוגרל מול אחת מהאיטלקיות האחרות בשלב הבא: "אין לנו העדפה את מי לקבל. כל הגרלה היא קשה. מאחלים הצלחה לנאפולי, יהיה נחמד לראות שלוש קבוצות איטלקיות ברבע הגמר".

סימונה אינזאגי מאמן אינטר
ההגנה השתפרה, ההישג נדיר. אינזאגי | רויטרס

מלבד אינטר, גם היריבה העירונית המושבעת אשר חולקת איתה את הסן סירו – מילאן – העפילה יחד איתה לשלב רבע הגמר כשגברה בסיכום שני המשחקים 0:1 על טוטנהאם. כעת, שתי הקבוצות ממילאנו יוכלו להיות מוגרלות אחת מול השנייה, עם העפלה ראשונה של שתיהן לשלב שמונה האחרונות לראשונה מאז עונת 2005/6. נאפולי צפויה להצטרף לשתי הקבוצות ממילאנו הערב מול איינטרכט פרנקפורט עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון, ובכך עשויות להיות שלוש איטלקיות בשלב רבע הגמר – לראשונה מאז עונת 2004/5, אז מילאן הגיעה עד הגמר והפסידה באותו משחק היסטורי באיסטנבול לליברפול בפנדלים.

סימונה אינזאגי, מאמן הנראזורי, היה מסופק מההופעה של שחקניו בדרך לשלב הבא: "היה לנו מזל? בכדורגל מזל זה יחסי, במשך 180 דקות שיחקנו כדורגל שהגיע לנו בסיומו להעפיל לרבע הגמר. כעת אנחנו משחקים עם המון ביטחון. סבלנו הרבה, אבל זה היה ביחד. זה כבוד גדול להיות חלק מהקבוצה הזאת".

בתקשורת האיטלקית היללו את אנדרה אונאנה שמנע לאורך כל שלבי המשחק, ובמיוחד בדקות הסיום, מפורטו לכבוש שער שהיה גורר הארכה: "הוא חסם את כולם! אונאנה גנב את ההצגה בדרך לרבע גמר היסטורי!".

הגרלת רבע גמר ליגת האלופות תתקיים ביום שישי הקרוב (13:00) שם אינטר תוכל לפגוש כל יריבה ללא קשר אם שיחקה מולה בשלב הבתים או אם הגיעה מאיטליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי