סוער בבאיירן מינכן: מאנה הכה את סאנה אחרי ההפסד במנצ'סטר

play
סאדיו מאנה באיירן מינכן מול מנצ'סטר סיטי | רויטרס
את ההדחה מהגביע זה לא ישכיח: באיירן "נקמה" בפרייבורג 01:42

דיווח: שני הקשרים התעמתו על כר הדשא ב-3:0 לסיטי, בסיום הסנגלי תקף את חברו שדימם דימם מהשפתיים השחקנים נאלצו להפריד ביניהם

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן הושפלה אמש (שלישי) במנצ'סטר כשהובסה על ידי האלופה המקומית 3:0 ורק מהפך יוצא מגדר הרגיל בגומלין בשבוע הבא באליאנץ ארנה יאפשר לה להעפיל על חשבון הסיטיזנס לחצי גמר ליגת האלופות, אבל נראה שזו לא הצרה היחידה שבה תומאס טוכל צריך לטפל.

בעיתון הגרמני "הבילד" פורסם היום על עימות חריג בסיום המשחק בין שניים מכוכבי הקבוצה, סאדיו מאנה ולירוי סאנה. האירוע החל בדקה ה-83 של ההתמודדות, כאשר מאנה המחליף ביצע תנועה לקבל כדור עומק ברחבה במקום לבוא לקבל את הכדור מסאנה, שגם כך היה אמוציונלי לאור העובדה שהוא פוגש את האקסית והוא זעם על הסנגלי והחל להתווכח איתו בעקבות חוסר ההבנה ביניהם. מאנה בסיום המשחק ניגש לסאנה והחל להתעמת איתו בשנית ובסופו של דבר גם הכה אותו בפניו ודימם מהשפתיים.

לירוי סאנה, שחקן באיירן מינכן
"היה אמוציונלי". סאנה | אימג'בנק GettyImages, Shaun Botterill

שחקני באיירן מינכן הפרידו בין השניים וסאנה הנסער התבקש לעזוב את חדר ההלבשה למען הרגעת הרוחות. בבונדסליגה באיירן מינכן אמנם ניצחה במשחקו הראשון של תומאס טוכל על הקווים אחרי פיטורי יוליאן נאגלסמן ושבה לפסגה על חשבון דורטמונד, אבל אין ספק שהרוחות סוערות במחנה הבווארי.