"ריאל מדריד? מנצ'סטר סיטי לא רק תנצח, היא תביס אותה הפעם"

וויין רוני נתן את התחזית היומרנית שלו לחצי גמר ליגת האלופות: "מנצ'סטר סיטי ברמה אחרת. זו קבוצה שונה מהשנה שעברה. אין מה להשוות"

(גודל טקסט)

ליגת האלופות תחזור אלינו ביום שלישי עם משחק ענק בין ריאל מדריד למנצ'סטר סיטי. מפגש שיהווה שחזור מדוייק לחצי הגמר הבלתי נשכח בעונה שעברה. כזכור, אז מנצ'סטר סיטי ללא הולאנד ניצחה 3:4 במשחק הראשון והובילה גם בברנבאו, אבל צמד של רודריגו בתוספת הזמן כפה הארכה, שבה קארים בנזמה קבע 1:3 בפנדל ושלח את קבוצתו לגמר, בו הבלאנקוס ניצחו 0:1 את ליברפול והניפו את הגביע.

אם יש משהו שריאל מדריד הוכיחה בעשור האחרון זה שאף פעם אסור להספיד אותה כשמדובר בליגת האלופות. אלא שוויין רוני, כוכב העבר האגדי של מנצ'סטר יונייטד, לא מתרשם מהמסורת המפוארת של שיאנית הזכיות במפעל ובפרשנות שנתן ל"טיימס האנגלי" הוא ירה.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי עם קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד
כולם מחייכים. פפ מול אנצ'לוטי | רויטרס

"מנצ'סטר סיטי לא רק תנצח את ריאל מדריד בליגת האלופות, היא תביס אותה בקלות", אמר רוני, "ברור שיש סיכוי שאני טועה. ריאל מדריד כבר הוכיחה שאסור להספיד אותה, אבל אני חושב שסיטי כל כך טובה והיא פשוט ברמה אחרת".

רוני שיבח גם את פפ גווארדיולה, המאמן לו הוא הפסיד פעמיים בגמר ליגת האלופות כשזה אימן את ברצלונה הגדולה: "מתחילת העונה הרגשתי שזה יהיה הקמפיין שבו גווארדיולה סוף סוף יכבוש את אירופה עם סיטי והכדורגל המדהים של הקבוצה שלו בחודשים האחרונים יבוא לידי ביטוי. הם הגיעו לפיק ברגע הנכון והם רק צריכים להאמין".

רוני התייחס להפסד של סיטי לריאל מדריד באותו שלב בשנה שעברה ואמר: "לפני שנה מדריד הדיחה את סיטי באותו שלב, אבל הדינמיקה היתה שונה. סיטי חזקה יותר מאחור ויותר סבלנית וכמובן שהיא צברה ניסיון במפעל".

וכמובן, אי אפשר שלא להתייחס לשדרוג הגדול מכולם והוא בחוד של פפ: "השינוי הכי גדול הוא ההחתמה של ארלינג הולאנד, כמובן. הוא מביא את האיזון לקבוצה הזו ויעשה את ההבדל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי