אוהד יווני נרצח, המשחק בין א.א.ק אתונה לדינמו זאגרב נדחה

play
אוהדי א.א.ק אתונה | GettyImages
קטטה בין אוהדי א.א.ק אתונה לאוהדי דינמו זאגרב 00:56

טרגדיה באתונה אחרי קטטה המונית מחוץ לאצטדיון של א.א.ק. צעיר מקומי, בן 29, נדקר ומותו נקבע בבית החולים. 98 נעצרו

(גודל טקסט)

המשחק הראשון בין א.א.ק אתונה לדינמו זאגרב במוקדמות ליגת האלופות, נדחה אחרי שאוהד יווני נרצח אמש (שני) בקטטה המונית בבירת יוון. הבוקר התקיימה פגישת חירום בהשתתפות בכירים במשטרת אתונה ובה הוחלט על דחייה של המשחק. בשלישי הבא בזאגרב תארח דינמו את המשחק הראשון שלמעשה היה אמור להיות משחק הגומלין, בעוד הגומלין עצמו ייערך ב-19 באוגוסט באתונה.

חוליגנים קרואטים הגיעו לאתונה לקראת המשחק שהיה אמור להתקיים הערב (21:45) וקיבלו "חיזוק" מאוהדים של פנאתינייקוס, שהצטרפו אליהם בקרבות הרחוב עם אוהדי א.א.ק. במהלך המהומות אוהד בן ה-29 של הקבוצה היוונית נדקר מחוץ לאצטדיון בנאה פילדלפיה. הוא הובהל לבית החולים ושם נקבע מותו.

שמונה אוהדים נוספים סבלו מפציעות חמורות ומשטרת אתונה עצרה 98 אוהדים. בהודעת המשטרה נמסר: "בתקרית חמורה מחוץ לאצטדיון נאה פילדלפיה, צעיר יווני מת אחרי שנדקר. יש עוד פצועים שמטופלים כעת בבית החולים".

בפברואר 2022 התחוללה קטטה המונית בין אוהדים של פאוק סלוניקי לאוהדים של אריס סלוניקי, ובמהלכה נדקר למוות אוהד אריס, אלקיס קמפאנוס בן ה-19. לפני כמה שבועות הסתיים המשפט ושבעה בני אדם נמצאו אשמים במותו ונשלחו למאסרי עולם. חמישה נוספים קיבלו עונשי מאסר של 19 שנה.