שער ניצחון שלישי: בלינגהאם סידר לריאל 0:1 דרמטי על אוניון ברלין

play
מקבל אהבה מהחברים. ג'וד בלינגהאם | אימג'בנק GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.9 04:48

הבלאנקוס החמיצו ללא הפסקה, עד שהאנגלי קיבל כדור מקרי והכריע בדקה ה-94 במחזור הפתיחה של ליגת האלופות. גלאטסראיי חזרה מ-2:0 ל-2:2 בדקות הסיום מול קופנהאגן

(גודל טקסט)

המחזור הראשון של שלב הבתים בליגת האלופות נמשך הערב (רביעי) עם שתי דרמות במשחקים המוקדמים. באצטדיון סנטיאגו ברנבאו ערכה אוניון ברלין הופעה היסטורית במפעל והייתה קרובה להפתעה, אבל הפסידה 1:0 לריאל מדריד בדקה ה-94, בעוד בבית א' חילצה גלאטסראיי 2:2 ביתי מול קופנהאגן עם צמד מאוחר.

ריאל מדריד – אוניון ברלין 0:1

הבלאנקוס מקפידים לעשות את המינימום ההכרחי מפתיחת העונה וגם הערב שמרו על מאזן מושלם בכל המסגרות. ושוב, הווינר הגדול היה ג'וד בלינגהאם שסיפק שער ניצחון שלישי מאז המעבר מבורוסיה דורטמונד (ניצח בתוספת הזמן את חטאפה ולפני כן את סלטה ויגו בדקה ה-81) וסידר לקרלו אנצ'לוטי שלוש נקודות בפתיחת בית ג'. אוניון ברלין הציגה משחק הקרבה מושלם בהופעה ההיסטורית שלה בליגת האלופות, כאשר לאונרדו בונוצ'י פיקד על ההגנה עד שהתעייף ויצא בדקה ה-80 והשוער פרדריק רונואו תסכל את רודריגו וחוסלו, אבל בסופו של דבר כדור תועה הגיע איכשהו לכוכב האנגלי שמצא את הרשת מקרוב ועשה צדק אחרי שליטה מוחלטת (3:30 בניסיונות הבקעה, 29:71 באחוזי החזקה בכדור ו-1:16 בקרנות). אוניון הייתה רחוקה דקה אחת מלהיות הראשונה מאז מנצ'סטר יונייטד באפריל 2000 שמשיגה 0:0 בברנבאו בליגת האלופות.

ג'וד בלינגהאם, שחקן ריאל מדריד
מי אם לא הוא? ג'וד בלינגהאם | רויטרס

מהלך המשחק

דקה 3: רודריגו הרים מצד ימין וחוסלו נגח לידיו של רונואו.

דקה 51: רודריגו נעצר פעם אחת עם טיל לפניו של רואנו ולאחר מכן בעט מהאוויר ופגש את הקורה.

דקה 54: הלחץ נמשך והפעם חוסלו בעט למרכז השער ורונואו הדף.

דקה 63: עוד הזדמנות נהדרת לחוסלו, אבל שוב רונואו מנע ממנו שער כשהדף את הנגיחה שלו לקורה.

דקה 69: מודריץ' הפציץ מרחוק ורונואו התעופף והדף לקרן.

דקה 90+4: גול! ואלוורדה בעט מחוץ לרחבה, יאקל הרחיק על גב של חבר לקבוצה ואיכשהו הכדור הגיע לבלינגהאם כמובן שהעניק לריאל מדריד 0:1 דרמטי.

גלאטסראיי – פ.צ. קופנהאגן 2:2

דרמה גדולה הייתה גם באיסטנבול, כאשר אלופת טורקיה הייתה על סף הפסד מפתיע, אבל ידעה לנצל יתרון מספרי בשלהי המשחק וחילצה נקודה שכבר נראתה אבודה. קופנהאגן ניצחה בחוץ רק פעמיים בעבר בשלב הבתים (0:2 על פנאתינייקוס ביוון בספטמבר 2010 ו-0:2 על קלאב ברוז' בבלגיה בדצמבר 2016) והייתה בדרך לשחזור בזכות שערים של מוחמד אליונוסי (35) ודיוגו גונסאלבש (56), אבל הצהוב השני של המגן הצעיר אליאס ילרט (73) היה בעוכריה. טטה הברזילאי הכניס מהירות, בישל לסשה בואי בדקה ה-86 ואחרי שתי דקות הבקיע שער נפלא מהאוויר וקבע חלוקת נקודות. זו הפעם ה-12 ברציפות שגלא לא מנצחת משחק בשלב הבתים של ליגת האלופות, אבל לאור המצב אליו נקלעה במשחק, הנקודה הזו היא כמו ניצחון.

טטה, גלאטסראיי
חתום על הקאמבק. טטה | אימג'בנק GettyImages

מהלך המשחק

דקה 24: איקרדי הסתובב על קו ה-16 והכין לאקטורקולו שבעט בימין אל המשקוף.

דקה 35: גול! לרר הוריד בנגיחה לאליונוסי, שהשתלט על החזה ומהאוויר בעט חזק וראה את מוסלרה רק הודף פנימה. 0:1 לקופנהאגן.

דקה 58: גול! הדנים יצאו למתפרצת קטלנית, מלינג משך אליו את השוער מוסלרה והשאיר כדור נהדר לגונסאלבש שבנגיעה בעט שטוח אל הרשת מ-14 מטרים כאשר מגן המתין על הקו. 0:2 לקופנהאגן.

דקה 73: כרטיס אדום! עבירה של ילרט הובילה לצהוב שני והרחקה. קופנהאגן ב-10 שחקנים.

דקה 86: גול! טטה המחליף הקפיץ כדור בצד ימין של הרחבה לעבר המגן בואי, שהפציץ מזווית אלכסונית אל הרשת העליונה וצימק ל-2:1 עבור גלאטסראיי.

דקה 88: גול! הקאמבק המהיר הושלם עם הרמה של זאהה לעבר טטה, שבטכניקה עילאית בעט מהאוויר כדור מדויק אל הרשת של גרבארה. גלאטסראיי איזנה ל-2:2.

ביום ראשון תתארח ריאל אצל אתלטיקו מדריד לדרבי חם ותנסה לשמור על מאזן מושלם בליגה הספרדית. משחקה הבא בליגת האלופות יהיה ב-3 באוקטובר, מול אלופת איטליה נאפולי באצטדיון על שם דייגו מראדונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי