"בלינגהאם הפיל את חומת ברלין". נאצ'ו: "הוא נולד לשחק בריאל"

play
מי אם לא הוא? ג'וד בלינגהאם | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.9 04:48

התקשורת במדריד התלהבה מהווינר שקבע 0:1 בדקה ה-94 מול אוניון ברלין. האנגלי סיכם: "רוצה להיות קילר ברחבה ולהמשיך ברצף"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

"ג'וד בלינגהאם הפיל את חומת ברלין", קראה כותרת אתר "מארקה" אחרי ניצחונה הדרמטי של ריאל מדריד 0:1 על אוניון ברלין. הגרמנים הציגו בונקר כמעט מושלם הערב (רביעי) בהופעת הבכורה שלהם בליגת האלופות, אבל בסופו של דבר מי אם לא בלינגהאם היה במקום כדי להכריע בדקה הרביעית של תוספת הזמן וחגג שער ניצחון שלישי העונה שהשאיר את הבלאנקוס מושלמים בכל המסגרות.

הקפטן נאצ'ו התלהב: "ג'וד נולד לשחק עבור ריאל מדריד. התמזל מזלנו שהוא כאן ונקווה שימשיך להבקיע שערים רבים. כולנו מודעים לקסם של האצטדיון הזה. היינו צריכים להכריע את המשחק לפני כן, אבל זו ליגת האלופות וכל קבוצה תקשה עלינו את החיים. מה שחשוב שהשגנו את שלוש הנקודות במשחק עם איומים רבים על השער. הרגשנו טוב על הדשא וכולנו מאוד שמחים".

ג'וד בלינגהאם עצמו אמר: "היינו סבלניים, ידענו שהמצבים שלנו יגיעו בסיום, כל עוד נמשיך לנסות. זה היה משחק של הנעת כדור ויצירת מרווחים, ובסוף עשינו את זה. הראינו אופי ונחישות שהביאו ניצחון. זה לא השער הכי יפה שלי, יש לי כבר שישה העונה. עם כל זה שאני תמיד אופטימי, לא האמנתי שאתחיל את דרכי בריאל כל כך טוב מבחינת שערים. אני רוצה לייצר מצבים לחברים ולהיות קילר ברחבה, ואני מקווה שהרצף הזה יימשך. כולם קיבלו אותי יפה והקלו עליי. אני בחור ביישן בדרך כלל, התאקלמתי מהר מכפי שחשבתי. כל יום אני מגיע עם חיוך על פניי".

ג'וד בלינגהאם, שחקן ריאל מדריד
מקבל אהבה מהחברים. ג'וד בלינגהאם | אימג'בנק GettyImages

גם המאמן קרלו אנצ'לוטי פרגן לסקורר האנגלי: "יש לו איכות, וזה מאוד חשוב, וגם מזל. אבל צריך להיות שם, כמו שהיה נגד חטאפה. הוא הכי חכם כשהוא מגיע מהקו השני, הוא מודע לאיכויות שלו ויודע לנצל אותן".

עוד אמר המאמן: "במחצית הסברתי לשחקנים שחשוב להיות סבלניים, אבל לא יותר מדי. משחקים כאלה יכולים להיות מלכודת, כמו המשחק נגד שריף לפני שנתיים. אנטוניו רודיגר היה פנטסטי היום, לרודריגו היה חסר מזל. יש לנו סגל להיאבק על כל התארים, זה טוב מאוד. ויניסיוס? הוא אחד הטובים בעולם וברור שהוא חסר לנו. אני חושב שביום רביעי הבא הוא כבר ישחק, ולגבי הדרבי בראשון עוד נראה".

רודריגו הברזילאי צחק על השער של בלינגהאם: "הכדור הגיע אליו כשהוא לבד. נקווה שימשיך ככה, הוא עוזר לנו – לא משנה אם במזל או לא".

על ההחמצות שלו: "היו לי הרבה מצבים, בניגוד למשחקים קודמים שלא הגעתי להרבה וכבשתי. אבל אני רגוע ויודע שהשערים יגיעו, זה רק עניין של זמן. זה תמיד כך. צריך להמשיך להתאמן ולהמשיך לנסות. במשחקים האחרונים קשה לנו והשערים מגיעים בסוף, אבל העיקר שאנחנו מנצחים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי