גלוך: "זו רמה אחרת ומאתגרת שמראה לי לאן אני רוצה לשאוף"

אחרי שכיכב במחזור פתיחת ליגת האלופות, הקשר התקשה בהפסד הביתי של זלצבורג לריאל סוסיאדד: "לפעמים לא הולך, אבל אנחנו תמיד נותנים מאה אחוז"

(גודל טקסט)

ר.ב. זלצבורג החלה את שלב הבתים בליגת האלופות עם ניצחון גדול בליסבון על בנפיקה, אבל דווקא במשחק הבית הראשון שלה ספגה הפסד מאכזב מבחינתה כאשר נכנעה 2:0 לריאל סוסיאדד הספרדית. אוסקר גלוך, שכבש בניצחון במחזור הפתיחה, שוב עלה בהרכב ורשם 79 דקות, אבל התקשה להשפיע ואף איבד כדור במרכז המגרש במחצית הראשונה במהלך שהסתיים בשער הראשון של הבאסקים.

לאחר המשחק הודה גלוך: "ריאל סוסיאדד ידעו איך אנחנו משחקים ועשו התאמות. אנחנו היינו אבודים במחצית הראשונה ושיחקנו לא טוב, אבל בחצי השני כבר הגענו באנרגיות אחריות והראינו אופי אחר. היינו יכולים אולי להבקיע שער או שניים, אבל גם זה קורה וצריך לדעת לקום אחרי הפסדים".

כאשר נשאל על איבוד הכדור בשער הראשון אמר בקצרה "היה משחק מאוד קשה, גם היה קשה להיכנס למשחק כי פגשנו קבוצה מצויינת. אנחנו נמשיך קדימה ונקווה לטוב יותר".

אוסקר גלוך, שחקן זלצבורג
"רמה אחרת ומאתגרת שמראה לי לאן אני רוצה לשאוף". גלוך | אימג'בנק GettyImages

הישראלי גם נשאל על ההבדלים בסגנון המשחק של זלצבורג בליגה האוסטרית, בה היא שולטת ביד רמה, לבין ליגת האלופות: "גם פה אנחנו פוגשים שחקנים איכותיים שסוגרים את האמצע, אבל זו רמה אחרת ומאתגרת שמראה לי לאן אני רוצה לשאוף".

לסיכום אמר על המשחק הבא בליגת האלופות, נגד סגנית אלופת אירופה אינטר "יש עוד זמן, יש גם פגרת נבחרת לפני כן, אבל מצפה לנו משחק קשוח בסן סירו ואנחנו נעשה את הכי טוב שלנו כדי לנצח. לפעמים לא הולך, אבל אנחנו תמיד נותנים מאה אחוז".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי