טן האח במוקד: "לא בטוח שהוא יוכל להוציא את יונייטד מהמשבר"

play
אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד | רויטרס
הפסד רביעי בשבעה מחזורים: מנצ'סטר יונייטד נכנעה לקריסטל פאלאס 05:59

השדים האדומים השוו שיא שלילי מ-1986 עם פתיחת העונה הכי גרועה במועדון בליגת האלופות. האוהדים זועמים, הפרשנים מבקרים: "אלו זמנים מדאיגים, אין ארגון והגנה לקבוצה". גלאטסראיי רשמה היסטוריה על אדמת אנגליה

(גודל טקסט)

הכל הולך קשה למנצ'סטר יונייטד העונה. היא מרבה לספוג שערים, ניצחה רק שלושה משחקים משבעה בפרמיירליג וגם בליגת האלופות היא מסובכת ואנו בסך הכל אחרי שני מחזורים. אם במחזור הראשון השדים האדומים עוד קיבלו בהבנה את ה-4:3 בגרמניה לבאיירן מינכן, הערב (שלישי) הם הפסידו 3:2 מביך לגלאטסראיי באולד טראפורד.

רסמוס הוילונד שוב מצא את הרשת בליגת האלופות, אבל גם אנדרה אונאנה שוב הציג יכולת אימים, סידר לאלופת טורקיה פנדל שאמנם מאורו איקרדי החמיץ, אבל גרם להרחקת קאסמירו וגם היה לו חלק בשער הראשון שספגה הקבוצה, שעוד הוליכה פעמיים עד דקות הסיום.

השדים האדומים שברו אתמול מספר שיאים שליליים, כשהגדול שבהם היה שני הפסדים רצופים בפתיחת שלב הבתים לראשונה בהיסטוריה של המועדון. בנוסף לכך, הם עם 6 הפסדים ב-10 המשחקים האחרונים – לראשונה מאז 1986. המאזן הביתי של הקבוצה באולד טראפורד בליגת האלופות, מה שהיה פעם לאחד המבצרים המפחידים באירופה, הפך למגוחך עם הפסד שביעי ב-14 המשחקים האחרונים הביתיים במפעל, שזה יותר מב-80 המשחקים שנערכו קודם לכן באצטדיון – 6 הפסדים בלבד.

אנדרה אוננה, שוער מנצ'סטר יונייטד
עוד הופעה רעה של השוער. אונאנה | רויטרס

בתקשורת הספרדית קטלו את השדים האדומים שנתנו לדויד דה חאה לעזוב בקיץ והחתימו את אנדרה אונאנה תמורת סכום נכבד. במארקה נכתב: "אוהדי מנצ'סטר יונייטד מתחילים להבין עכשיו שדה לא היה כזה גרוע כמו שהם חשבו". הדברים הגיעו אחרי הופעה רעה של השוער הקמרוני שעמד לא טוב בשער של ווילפריד זאהה, שכבש וחגג על חשבון האקסית והיה אחראי לפנדל במהלך בו קאסמירו הורחק עם מסירה רעה של השוער.

אוהדי הקבוצה זעמו ברשתות החברתיות והטילו ספק במאמנם: "טן האח הצליח לנהל את המשברים עם רשפורד בעונה שעברה ועם סאנצ'ו ואנטוני העונה. בספק אם יצליח להוציא אותנו מזה עכשיו". קלינטון מוריסון, פרשן רשת "Sky Sports" הצטרף והוסיף: "זה ערב רע שהוסיף לחץ על טן האח. אין ארגון במועדון, יש להם הגנה שקל לפרוץ, אלו זמנים מדאיגים עבור מנצ'סטר יונייטד".

פול סקולס, שחקן העבר האגדי של השדים האדומים, דווקא ראה צדדים חיוביים בהפסד ואמר: "אני חושב שראיתי בקבוצה מספיק דברים שירגשו אותי. אני לא שולל שהם עוד יחזרו לעצמם. רסמוס הוילונד שכבש צמד הוא נקודת אור".

ווילפריד זאהה גלאטסראיי
הרגע שלו בהיסטוריה של גלאטסראיי. זאהה | אימג'בנק GettyImages

היה גם צד מנצח במשחק שהצליח לחזור פעמיים מפיגור ועל אף החמת פנדל של מאורו איקרדי, גם להנות משער ניצחון של הארגנטינאי שניצל בפעם המי יודע כמה העונה הגנה מחרידה של יונייטד. זה היה הניצחון הראשון של גלאטסראיי על אדמת אנגליה אי פעם, ובכלל ניצחון חוץ טורקי בממלכה מאז בשיקטאש ב-2009.

זאהה, כובש השער הראשון, אמר בסיום: "לקבוצה הזאת יש אמונה. ידענו שגם אם נספוג ראשון ונהיה בפיגור, נוכל לשוב למשחק. אני שמח לשחק בליגת האלופות ולכבוש, זה היה ערב גדול עבורי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי