אתלטיקו מדריד חזרה פעמיים מפיגור ב-2:3 על פיינורד

play
אלברו מוראטה אתלטיקו מדריד | GettyImages
לא מושלמת יותר: הפסד בכורה למנצ'סטר סיטי, 2:1 נגד וולבס 05:31

מוראטה (12 ו-47) וגריזמן (45+4) הפכו עבור הקולצ'ונרוס, הרמוסו (7, עצמי) והאנצקו (34) כבשו לאורחת. שחטאר דונייצק הפכה 2:0 ל-2:3 על אנטוורפן, אלדרווירלד (90+7) החמיץ פנדל

(גודל טקסט)

המחזור השני של שלב הבתים בליגת האלופות המשיך הערב (רביעי) כשאתלטיקו מדריד חזרה פעמיים מפיגור בדרך לניצחון ראשון העונה במפעל על פיינורד. שחטאר חזרה מפיגור כפול לניצחון חוץ על אנטוורפן.

שחקני פיינורד חוגגים
פתיחה סוערת במדריד. שחקני פיינורד חוגגים | רויטרס

אתלטיקו מדריד – פיינורד 2:3

השוויון האכזרי שפסגה הקבוצה של צ'ולו סימאונה מלאציו במחזור הפתיחה חילק את הנקודות בבירת איטליה, והפעם, הקולצ'ונרוס השיגו את הנקודות במשחק רב שערים במטרופוליטנו. המשחק נפתח בקצב מסחרר כשכבר בדקה השביעית בלאגן בהגנת אתלטיקו גרמה ליאן אובלק להדוף על מריו הרמוסו והכדור נכנס לרשת של המארחת. אלברו מוראטה החזיר את הקולצ'ונרוס למשחק תוך חמש דקות, אבל בדקה ה-34 דויד האנצקו ניצל חוסר הגנתי של שחקניו של סימאונה ומקרוב כבש את ה-1:2 של אלופת הולנד. הטירוף המשיך ועוד לפני השריקה למחצית, אנטואן גריזמן השווה במספרת (45+4) מקרוב בתוך ערבוביה ברחבת פיינורד. 2 דקות לתוך המחצית השנייה, מולינה סידר למוראטה את השני שלו והמהפך של אתלטיקו בדרמה גדולה עם החמצות גדולות של פיינורד בדקות האחרונות.

אלברו מוראטה אתלטיקו מדריד
השווה מהר. מוראטה | אימג'בנק GettyImages

מהלך המשחק

דקה 7: גול! פיינורד עלתה ל-0:1! מסירת עומק של קווינטן טימבר נעצרה אצל יאן אובלק מקרוב, אבל הכדור פגע במריו הרמוסו ונכנס לרשת של אתלטיקו מדריד.

דקה 11: רמיז זרוקי ניסה את מזלו עם בעיטה מחצי מגרש בנגיעה, אובלק הופתע, אבל הכדור רק חלף ליד העמוד של אתלטיקו במזל גדול.

דקה 12: גול! אתלטיקו מדריד השוותה ל-1:1! התקפה אחת אחרי ההחמצה של פיינורד ואלברו מוראטה נהנה ממסירת עומק של קוקה שפגעה בשחקן הגנה של ההולנדים והגיע אל החלוץ הספרדי שבעט שטוח לפינה הקרובה. השער נפסל בעקבות נבדל, אך אחרי שהשופט צפה במהלך במסך ה-VAR, הוא הצביע על נקודת האמצע והעניק את השער למארחת.

דקה 18: מסירת רוחב נהדרת של מולינה הגיעה למוראטה שממטר נחסם על ידי גרנוט טראונר הקפטן.

דקה 34: גול! פיינורד עלתה ל-1:2! כדור חופשי מצא את הראש של דויד האנצקו שנעצר פעם אחת על ידי אובלק, אבל בכדור החוזר בעט לרשת של אתלטיקו.

דקה 45+4: גול! רגע לפני הירידה להפסקה, אנטואן גריזמן ניצל ערבוביה ברחבת פיינורד ובעט במספרת מקרוב את ה-2:2 של אתלטיקו מדריד!

דויד האנצקו פיינורד
הגנה רעה של אתלטיקו החזירה את היתרון לפיינורד. האנצקו | אימג'בנק GettyImages

דקה 47: גול! אתלטיקו מדריד עלתה ל-2:3! מולינה עם מסירת רוחב נפלאה מצאה את מוראטה שבנגיעה הפך את התוצאה.

אנטואן גריזמן אתלטיקו מדריד
החזיר את אתלטיקו לפני ההפסקה. גריזמן | אימג'בנק GettyImages
שחקני אנטוורפן חוגגים
שער היסטורי. אנטוורפן | רויטרס

אנטוורפן – שחטאר דונייצק 2:3

מחזור הפתיחה של אלופת בלגיה שמשתתפת בפעם הראשונה בהיסטוריה במפעל היוקרתי, התחיל עם תבוסה 5:0 לברצלונה, המשיך טוב יותר בדקות הראשונות עבור אנטוורפן, אבל הסתיים במפח נפש. כבר בדקה השלישית ארבנור מויה בעט לרשת האורחת, ללא סתיו למקין הפצוע שנותר מחוץ לסגל, והעלה את הבלגים ליתרון היסטורי עם שער ראשון אי פעם בליגת האלופות. מישל אנג'ה בליקווישה (34) הכפיל אחרי מסירת עומק נפלאה של ארתור ורמירן, אבל דנילו סיקאן (48) צימק עם פתיחת המחצית השנייה וכדור חופשי של רקיצקי פגע בבליקווישה ונכנס לרשת (71) עם 2:2. חמש דקות לאחר מכן, טעות ענקית של ז'אן בוטז סידרה לסיקאן צמד ומהפך גדול. טובי אלדרווירלד (90+7) שכבש את שער האליפות של המארחת בעונה שעברה, החמיץ במהלך האחרון של המשחק את הפנדל שיכול היה להעניק את הנקודה ההיסטורית, אבל שלוש הנקודות נותרו אצל האוקראינים.

מהלך המשחק:

דקה 3: גול! היסטוריה בבלגיה – אנטוורפן עלתה ל-0:1 עם השער הראשון של הקבוצה אי פעם במפעל! ארבנור מויה בעט בעוצמה לרשת של שחטאר והעניק את היתרון למארחת.

דקה 34: גול! אנטוורפן עלתה ל-0:2! מסירת עומק מדהימה של ארתור ורמירן מצאה את מישל אנג'ה בליקווישה שבנגיעה בעט מעל השוער האוקראיני והכפיל את היתרון.

דקה 48: גול! מטווח על השער הבלגי עם 2 משקופים הסתיים בדחיקה מקרוב של דנילו סיקאן – שחטאר צימקה ל-2:1.

דקה 71: גול! שחטאר השוותה ל-2:2! כדור חופשי של ירוסלאב רקיצקי פגע בבליקווישה ונכנס לרשת הבלגית.

דקה 76: גול! מהפך בבלגיה – 2:3 לשחטאר! טעות ענקית של ז'אן בוטז הציבה את סיקאן שהשלים צמד מקרוב והעלה את שחטאר ליתרון.

שחקני שחטאר דונייצק חוגגים
מהפך בבלגיה. שחקני שחטאר חוגגים | אימג'בנק GettyImages

המחזור השלישי בליגת האלופות ייצא לדרך ב-24 באוקטובר, אחרי פגרת הנבחרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי