נותרה מושלמת: ברצלונה גברה 1:2 על שחטאר דונייצק

play
שחקני ברצלונה חוגגים | GettyImages
הולאנד שבר בצורת, אלברס הוסיף וסיטי שבה לנצח עם 1:2 על ברייטון 05:55

פראן טורס (28) ופרמין לופס (36) בשער נהדר, העניקו למוליכת בית ח' 3 נקודות נוספות, רגע לפני הקלאסיקו. סודאקוב (62) רק צימק עבור האורחת שהפכה לראשונה לכבוש מול המארחת העונה בליגת האלופות, פליקס נפצע והוחלף. פיינורד ניצחה 1:3 את לאציו

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגת האלופות המשיך הערב (רביעי) כשבפתיחת המשחקים בבית ח' ברצלונה ניצחה בשיניים 1:2 את שחטאר דונייצק. בבית ה' פיינורד בתצוגה נהדרת ניצחה 1:3 את לאציו וכבשה לפחות זמנית את הפסגה.

פראן טורס שחקן ברצלונה חוגג שער
פראן טורס שחקן ברצלונה חוגג שער | אימג'בנק GettyImages, Quality Sport Images

ברצלונה – שחטאר דונייצק 1:2

השחקנים של צ'אבי הגיעו למפגש עם הקבוצה של סתיו למקין, שלא נכלל בסגל בעקבות פציעה, עם הרבה מאוד צעירים על הספסל ובהרכב עקב פציעות והרחקות של שחקני מפתח רבים. עם לאמין ימאל ופרמין לופס בהרכב, ברצלונה לחצה מההתחלה על השער האוקראיני ובדקה ה-28 פרמין פגע בקורה ופראן טורס היה על הכדור החוזר על מנת להעלות את בארסה ליתרון. כעבור 8 דקות הקשר הצעיר הכפיל בביצוע נהדר עם בעיטה אדירה לרשת האורחת. גאורגי סודאקוב צימק בדקה ה-62 בשער הראשון שברצלונה ספגה העונה בליגת האלופות. צ'אבי קיבל גם סיבה לדאוג אחרי הספיגה כשז'ואאו פליקס נפצע וירד, רגע לפני הקלאסיקו מול ריאל מדריד, עם רשימת הפצועים שהמשיכה להתארך, אבל הקבוצה שלו סיימה עם 3 נקודות נוספות בדרך הבטוחה לשמינית הגמר.

דקה 28: גול! מסירת עומק נהדרת של אילקאי גונדואן מצאה את פרמין לופס שפגש את העמוד של רזניק, פראן טורס היה על הכדור החוזר ובעט לרשת הריקה בעוצמה. השער בהתחלה נפסל בעקבות נבדל של פרמין, אבל בדיקת מערכת ה-VAR העניקה לברצלונה את ה-0:1!

דקה 36: גול! אחרי שרק פגש את הקורה בשער הראשון, הפעם פרמין כיפר עם מהלך נהדר ובעט בעוצמה לרשת העליונה של רזניק והעלה את ברצלונה ל-0:2!

שחקני ברצלונה חוגגים
לא מתקשים מול שחטאר. שחקני ברצלונה חוגגים | רויטרס
פרמין לופס שחקן ברצלונה חוגג שער
הכפיל בביצוע נהדר. פרמין | רויטרס

דקה 62: גול! שחטאר דונייצק חזרה למשחק וצימקה ל-2:1! אזארוב עם מסירת העומק לגאורגי סודאקוב, והאוקראיני בעט בעוצמה לרשת של מארק אנדרה טר סטגן.

גאורגי סודאקוב שחטאר דונייצק
שער ראשון שברצלונה ספגה העונה במפעל. סודאקוב | אימג'בנק GettyImages
שחקני פיינורד חוגגים
אחרי שהראשון נפסל, הפעם חימנס חוגג. שחקני פיינורד | אימג'בנק GettyImages

פיינורד – לאציו 1:3

ההפסד לאתלטיקו מדריד במחזור הקודם היה היחיד של פיינורד ב-12 המשחקים האחרונים בכל המסגרות, ובקרב על המקום השני בבית ה', האלופה ההולנדית הסתדרה לא רע עם יכולת נהדרת מול הנשרים. סנטיאגו חימנס כבר חגג את הראשון אחרי טעות בהגנת לאציו, אבל השער נפסל, וכעבור מספר דקות (31) העלה את פיינורד ליתרון מוצדק. רמיז זרוקי הכפיל לקראת הירידה למחצית וחימנס השלים מקרוב צמד (74). פדרו עוד הספיק לצמק מהנקודה הלבנה, אבל זה לא הספיק לנשרים שיורדו מובסים ביכולת רעה במיוחד.

דקה 31: גול! אחרי שהשער הראשון שלו נפסל בעקבות נבדל, סנטיאגו חימנס העלה את פיינורד ליתרון – מאטס וייפר מצא את החלוץ על קצה הרחבה הרומאית, וחימנס התשחרר נהדר ובעט שטוח לפינה הרחוקה את ה-0:1 של המארחת.

דקה 45+2: גול! פיינורד הכפילה את היתרון ל-0:2 – קלווין סטנגס מסר לרמיז זרוקי שבעט מקצה הרחבה כדור יוצא מן הכלל לפינה השמאלית הגבוהה בדרך לרשת.

דקה 74: גול! פיינורד עם השלישי, שוב זה חימנס שניצל הדיפה לא מספיק טובה ומקרוב דחק את ה-0:3!

דקה 83: גול! פדרו דייק מהנקודה הלבנה וצימק ל-3:1 עבור לאציו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי