"הגרלה חלומית" לאנגליות, אתלטיקו וסוסיאדד "חטפו פצצות"

play
ג'ון טרי עם הפתק של פריז סן ז'רמן, שזכתה להגרלה נוחה | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.12 06:19

בסיטי מזכירים שקופנהאגן כבר הפתיעה, יריבת פ.ס.ז' מודה ש"זו ההגרלה הכי קשה", לייפציג "חטפה פטיש" בדמות ריאל מדריד ובקטלוניה טוענים ל"מזל יחסי" של ברצלונה. התגובות להגרלת שמינית גמר ליגת האלופות

(גודל טקסט)

הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות שנערכה היום (שני) האירה פנים לשתי הנציגות האנגלית, כשארבע הספרדיות, לעומתן, קיוו לגורל קצת יותר מעודד. ב"דיילי מייל" הבריטי תיארו את ההגרלה כ"חלומית" עבור קבוצות הפרמיירליג, אחרי שאלופת אירופה מנצ'סטר סיטי קיבלה את קופנהאגן הצנועה שהפתיעה בעצם ההעפלה שלה לשלב הנוקאאוט, ואילו ארסנל נמנעה גם היא ממפגש עם פריז סן ז'רמן – ותשחק נגד יריבה נוחה יחסית בדמותה של פורטו.

המנהל הספורטיבי של מנצ'סטר סיטי צ'יקי בגיריסטיין אמר: "אנחנו זוכרים מה קרה בשלב הבתים, קופנהאגן הדיחה את יונייטד וגלאטסראיי, בטוח הם עשו משהו טוב. גם בשנה שעברה היינו בתקופה לא טובה בשלב הזה של העונה, ננסה להגיע לישורת האחרונה עם סגל בכושר טוב".

מי שאתרע מזלה היא ריאל סוסיאדד, שתצטרך להתמודד עם קיליאן אמבפה והפריזאים דווקא אחרי שהעפילה מהמקום הראשון בבית שלה. הנשיא יוקין אפריבאי אמר: "מה אנחנו יכולים לעשות? פ.ס.ז' הייתה היריבה הכי קשה בגלל ההיסטוריה שלה, כנראה, אבל ננסה לנצח. הם פייבוריטים, אין ספק".

הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות, 2024
הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות, 2024 | רויטרס

ב"מונדו דפורטיבו" הקטלאני נכתב: "מזל יחסי לברצלונה, אתלטיקו מדריד וסוסיאדד חטפו פצצות". אלופת ספרד תשחק נגד מקבילתה מאיטליה, נאפולי, וכלל לא בטוח שזו סיבה לשמוח. המנהל המקצועי דקו הגיב: "יש הרבה זמן עד אז, נאפולי היא האלופה המכהנת וזה יהיה משחק קשה. אם הם פה, יש לזה סיבה. נצטרך לבדוק מה אפשר לשפר כדי להגיע במצב יותר טוב"

אתלטיקו תתמודד מול אינטר, מוליכת הסרייה A שנעצרה בעונה שעברה רק בגמר ליגת האלופות, ונמצאת כיום בכושר בין הטובים ביותר ביבשת. "זו קבוצה מוכרת מאוד, גדולה, ראשונה באיטליה. זו הגרלה קשה, אבל אפשר לעבור. הכל יכול להשתנות בחודשיים", אמר הנשיא אנריקה סרסו. מנגד, סגן נשיא אינטר חאבייר זאנטי אמר: "יהיו משחקים קשים. סימאונה מאמן קשוח, אבל לא נוותר".

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן מתוסכל
קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן מתוסכל | רויטרס

ריאל מדריד הוגרלה נגד ר.ב. לייפציג, אותה פגשה פעמיים בשלב הבתים בעונה שעברה, כאשר בסנטיאגו ברנבאו ניצחה הקבוצה בלבן 0:2, ובגרמניה המארחת גברה על הבלאנקוס 2:3."לייפציג היא קבוצה נהדרת, הם יהוו יריבה מסוכנת מאוד", הבהיר נציג ריאל בהגרלה, חלוץ העבר האגדי אמיליו בוטראגניו. "אנחנו סובלים ממכת פציעות קשה, אבל הקבוצה הצליחה להתגבר על הכל".

"פתק מזל לטוכל, לייפציג חטפה פטיש!", נכתב ב"בילד" הגרמני. גם באיירן מינכן זכתה להגרלה נוחה למדי, בדמותה של לאציו שמקרטעת במקום ה-11 בליגה האיטלקית. בעונת 2020/21 הן נפגשו בשמינית הגמר גם כן, והבווארים ניצחו פעמיים: 1:4 מוחץ ברומא ו-1:2 במינכן. "כבר היו לנו חוויות טובות נגד לאציו בעבר", אמר שוער באיירן מנואל נוייר על ההגרלה, "נגיע כפייבוריטים אבל אי אפשר לזלזל בהם. יש לי זיכרונות יפים מהאצטדיון ברומא, האוהדים באיטליה תמיד רועשים מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי