דה בראונה ישוב להרכב סיטי, פפ: "אנחנו הולכים לסבול מול קופנהאגן"

play
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים: קווין דה בראונה, פיל פודן, ארלינג הולאנד | רויטרס
השער השני כולו עוצמה: צפו בהולאנד כובש צמד ומסדר לסיטי 0:2 על אברטון 06:41

הבלגי אמור לחזור ל-11 של אלופת אירופה, שתתארח בדנמרק במפגש הראשון של שלב 16 האחרונות בליגת האלופות. המאמן: "אמרתי לשחקנים שלי שיהיה קשה, אני מרגיש את זה" (שלישי, 22:00)

(גודל טקסט)

490 ימים אחרי הפעם האחרונה שמנצ'סטר סיטי סיטי בדנמרק אצל פ.צ. קופנהאגן, הן ייפגשו שוב מחר באצטדיון פארקן במשחק הראשון במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות (שלישי, 22:00).

באוקטובר 2022 הוגרלו השתיים לאותו בית בליגת האלופות ואחרי שמנצ'סטר סיטי הביסה 0:5 בביתה, בקופנהאגן היא הבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר הודות לתיקו ללא שערים, במשחק בו ארלינג הולאנד וכוכבים אחרים נחו. לא בטוח שקופנהאגן לא תקבל בשמחה תיקו מאופס גם מחר שיעביר את ההכרעה לגומלין, פפ גווארדיולה מצדו ירצה למנוע כל תוצאה שתסכן אותו במטרה להמשיך לזכייה שנייה רצופה במפעל ובתולדות המועדון.

שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה עם פפ גווארדיולה
שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה עם פפ גווארדיולה | רויטרס

מנצ'סטר סיטי מגיעה להתמודדות בכושר אדיר, אחרי 10 ניצחונות רצופים בכל המסגרות וכשהיא לאחרונה בסגל כמעט מלא ובהרכב שלה עם ארלינג הולאנד וקווין דה בראונה. המפציץ הנורבגי בשבת הבקיע את שעריו הראשונים ב-2024 ב-0:2 על אברטון ואילו הכוכב הבלגי רק עלה מהספסל באותו משחק, כשלוח התוצאות עוד הראה 0:0.

כאשר נשאל השבוע גווארדיולה מדוע סופסל דה בראונה ואם זה קשור לניהול עומסים בשל העובדה שרק חזר מפציעה, כמו גם הולאנד שבשבת רשם משחק שני רצוף בהרכב מאז החלים מפציעה, הבהיר: "לפעמים אני לא רוצה שהוא יתחיל משחקים בהרכב, כדי לשמור עליו רענן. כרגע הוא מאוד רענן, בראש וברגליים, ולפעמים כמו שהיה נגד אברטון מספיקות לו רק כמה דקות על המגרש. יכול להיות שהאפקט שלו מהספסל אפילו גדול הרבה יותר".

"יש לי הרבה כבוד לקופנהאגן", אמר פפ במסיבת העיתונאים. "אמרתי לשחקנים שלי שצריך להתכונן מנטלית ולהיות מוכנים לסבול. יהיה קשה, אני מרגיש את זה, ובדרך כלל הבטן שלי לא משקרת לי. עשינו עבודה טובה בשלב הבתים ועכשיו צריך להמשיך ולהשיג תוצאה טובה". על הכוכב שלו ארלינג הולאנד: "הוא התאקלם כאן נהדר. יש לנו שחקנים נפלאים שעוזרים לשחקנים החדשים, אבל אנחנו לא שמים עליו לחץ לכבוש שערים. אנחנו רק רוצים ששחקנים יתאקלמו אצלנו, והיתר יגיע באופן טבעי".

מוחמד אליונוסי חוגג יחד עם שחקני פ.צ. קופנהאגן
מחצית מטורפת שהסתיימה בשוויון. קופנהאגן חוגגת עם אליונוסי | אימג'בנק GettyImages

הליגה הדנית עדיין בפגרת חורף ארוכה, קופנהאגן לא שיחקה בליגה כחודשיים, ולקראת החזרה לליגת האלופות השתתפה בשבוע שעבר בטורניר שבו לקחו חלק גם אלפסבורג שאותה ניצחה 4:5, ברונדבי שלה הפסידה 2:1 ומולדה שעליה גברה 1:3. בשלב הבתים עלתה קופנהאגן מהבית ביחד עם באיירן מינכן, איתה סיימה ב-0:0 בבית, ובמשחקים הנוספים שיארחה ניצחה 3:4 את מנצ'סטר יונייטד ו-0:1 את גלאטסראיי במחזור הסיום. סיטי עלתה בקלות מבית עם לייפציג, יאנג בויז והכוכב האדום בלגרד.

משחק הגומלין באצטדיון האיתיחאד במנצ'סטר ייערך ב-6 במרץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי