אמבפה ישוב להרכב, בלם ריאל סוסיאדד "לא יכול לחכות לשחק מולו"

המאמן לואיס אנריקה אישר שהכוכב יפתח כאשר פריז ס ז'רמן תארח את הבאסקים בשמינית גמר ליגת האלופות: "ככל שהוא יותר זמן על הדשא, זה יותר טוב לקבוצה. נצטרך להוכיח שאנחנו הפייבוריטים". אויארסבאל הפצוע יעמוד לרשות האורחת? (רביעי, 22:00)

(גודל טקסט)

שוער העבר ג'אנלואיג'י בופון סיפר בריאיון ש"שנה בפריז הספיקה לי כדי להבין למה הם לא זוכים בליגת האלופות". מחר (רביעי, 22:00) תשוב אלופת צרפת לשלב הנוק-אאוט של ליגת האלופות כאשר תארח את ריאל סוסיאדד בתקווה לעבור בהצלחה את המפגש הראשון מבין שניים בשמינית הגמר ואולי השנה לעשות את מה שלא הצליחה מעולם – להניף בסיום העונה את הגביע בכל האוזניים הגדולות.

קיליאן אמבפה לא שותף בשבת כאשר פריז סן ז'רמן ניצחה 1:3 את ליל, בעקבות פציעה קלה שמר עליו לואיס אנריקה לקראת המשחק נגד הבאסקים, והיום במסיבת העיתונאים המאמן אישר שהכוכב יעמוד לרשותו וצפוי לפתוח בהרכב: "כשיש לך שחקן כמו קיליאן אמבפה, הדבר היחיד שעלייך להבין זה שככל שהוא יותר זמן על כר הדשא, זה יותר טוב לקבוצה. הוא היה יכול לשחק גם בשבת, אבל לא רצינו לסכן אותו".

קיליאן אמבפה, חלוץ פריז סן ז'רמן
גם הוא ישוב להרכב. אמבפה | רויטרס

פריז סן ז'רמן, כזכור, סיימה את שלב הבתים במקום השני, דורטמונד הקדימה אותה, ועל כן היא תתארח בגומלין אצל הבאסקים שבשלב הבתים סיימו בראש הבית, הקדימו את סגנית אלופת אירופה אינטר איתה סיימו בשתי תוצאות תיקו. על כך אמר לואיס אנריקה: "אנחנו נצטרך לוודא שהכדור כמה שפחות ברגליים שלהם ולנסות לא לאבד בעצמנו, זה פשוט. צריך לזכור שזו אחת הקבוצות שספגו הכי פחות שערים, יריבה טובה שיודעת לשחק חזק וללחוץ. זה לא משנה אם אומר שאנחנו פייבוריטים או לא, מה שחשוב זה להוכיח את זה. אנחנו מוכנים".

בנוסף לאמבפה, ישובו להרכב גם השוער ג'אנלואיג'י דונארומה, אשרף חכימי, מרקיניוס וווארן זאיר-אמרי שלא פתחו מול ליל בשבת. מן העבר השני, ריאל סוסיאדד מנסה להכשיר להתמודדות את הקפטן שלה מיקל אויארסבאל שנעדר משני משחקיה האחרונים בגלל פציעה.

רובין לה נורמן, בלם סוסיאדד, נשאל לקראת המפגש עם אמבפה ואמר: "דמבלה הוא אחד השחקנים הכי טובים בעולם, קולו מואני עובד כמו כמה שחקנים ביחד, יש לפריז את אסנסיו ואני יכול להמשיך עם שמות אחרים של שחקנים מצוינים – פריז הוכיחה שהשנה שבנוסף לאמבפה יש לה עוד שחקנים טובים ושהיא קבוצה טובה שהם ביחד, אבל כמובן שאני מצפה למפגש עם אחד השחקנים הכי טובים בעולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי