לואיס אנריקה: "שבעה שחקני ברצלונה יכולים לפתוח בהרכב פ.ס.ז'"

play
ימים טובים. לואיס אנריקה עם קיליאן אמבפה | רויטרס
צפו: קיליאן אמבפה חזר להרכב וכבש, פריז סן ז'רמן ניצחה 1:3 את ניס 01:42

לקראת המפגשים בין הקבוצות ברבע גמר ליגת האלופות, המאמן דיבר בפתיחות בטוויץ' והתבדח כשנשאל על אמבפה: "תמורת 4 או 5 מיליון יורו לעמותה שלנו, אספסל אותו"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

לואיס אנריקה, מאמן פריז סן ז'רמן, מזוהה יותר מכל עם ברצלונה – גם אם אליה עבר ישירות מריאל מדריד בשיא הקריירה שלו ככדורגלן. לכן, כשלושה שבועות לפני שיפגוש אותה ברבע גמר ליגת האלופות, הוא לא הסתיר את תחושותיו ורגשותיו בריאיון שקיים בפלטפורמת הווידיאו טוויץ'. אפילו להיפך.

"יהיו מפגשים קשים וצמודים נגד ברצלונה. לברצלונה יש את טר סטגן, אראוחו, קובארסי, גאבי, גונדואן…שישה או שבעה שבעה שחקנים שיכולים להיות שחקני הרכב בפריז סן ז'רמן. הדבר היחיד שטוב במפגש עם ברצלונה זה שאם נפסיד, לפחות הקבוצה השנייה שלי הדיחה אותי ועלתה על חשבוני. אמשיך לאהוד את ספורטינג חיחון וברצלונה עד יום מותי".

לואיס אנריקה מאמן פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה
לואיס אנריקה מאמן פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה | רויטרס

לאור דבריו ואולי כמצופה, התבקש לואיס אנריקה להתייחס לאפשרות שיחליף את צ'אבי בעונה הבאה: "קשה לדרכים שלי ושל ברצלונה להצטלב", אמר מי שכזכור אימן את בלאוגרנה בין 2014 ל-2017 והוביל אותה לזכייה בשתי אליפויות ולזכייה בליגת האלופות בעונת 2014/15 שהסתיימה עם טרבל אדיר.

"אחרי שעזבתי את נבחרת ספרד והייתי חופשי, ברצלונה לא חיפשה מאמן. עכשיו זה נראה שהמשרה תתפנה בסוף העונה, אבל יש לי חוק לא לשבור חוזים ואני מאושר מהיום הראשון שלי בפריז סן ז'רמן", הוסיף בנושא חזרה לקטלוניה.

לסיום, נשאל על עתידו של קיליאן אמבפה והאם יש סיכוי שהוא יספסל אותו גם נגד ברצלונה: "אני לא יודע אם הוא עובר לריאל מדריד ואני לא חושב שיש מישהו שיודע חוץ ממנו. כשכל הצדדים המעורבים יחליטו לדבר ולחשוף את האמת, אנחנו נהיה שם כדי להקשיב. לגבי המשחק נגד ברצלונה, אספסל אותו רק אם תתרמו 4-5 מיליון יורו לעמותה שלנו. מה אתם חושבים?", אמר ופרץ בצחוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי