טשואמני ייעדר מהגומלין, פפ על דה בראונה: "הקיא בחדר ההלבשה"

הצרפתי ספג כרטיס צהוב אחרי 38 שניות בלבד ולא יעמוד לרשות ריאל מדריד בשבוע הבא, מנג'ר מנצ'סטר סיטי הסביר את ספסול הבלגי שתוכנן לפתוח

(גודל טקסט)

משחק בין אלופת אירופה המכהנת לשיאנית הזכיות בליגת האלופות לא יכול להיות מאכזב, אבל ספק אם הייתה יכולה להיות פתיחה מדהימה יותר מזו ו-90 דקות מהפנטות כל כך.

38 שניות משריקת הפתיחה, אורליאן טשואמני ביצע עבירה שבגינה ספג כרטיס צהוב שגורם להיעדרותו מהגומלין בשבוע הבא, ברנרדו סילבה כבש מאותו מצב נייח והמהפך הושלם תוך שתי דקות, כאשר אדוארדו קמאבינגה (12) ורודריגו (14) העלו את ריאל מדריד ל-1:2 על מנצ'סטר סיטי. במחצית השנייה פיל פודן (66) ויושקו גברדיול (70) הבקיעו בבעיטות ממרחק ואלופת אירופה הפכה בעצמה, אבל פדה ואלוורדה אמר את המילה האחרונה וקבע 3:3 מטורף לקראת הגומלין בשבוע הבא במנצ'סטר.

טוני קרוס מול רודרי במשחק בין ריאל מדריד למנצ'סטר סיטי
הרצף המטורף של רודרי ייעצר? | אימג'בנק GettyImages

בזכות המהפך ועל אף השוויון הדרמטי שספגה, שמרה מנצ'סטר סיטי על רצף נקי מהפסדים בכל המסגרות מאז ה-6 בדצמבר, שעומד כעת על 26 משחקים. באשר לקשר הקבוצה רודרי, שנעדר מאותו הפסד לאסטון וילה בתחילת דצמבר וגם מההפסדים לוולבס ולארסנל בפתיחת העונה בליגה, הרצף הבלתי נתפס שלו נמשך ועומד כבר על 66 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, מאז ה-1:0 לטוטנהאם בפברואר 2023.

קשר אחר של הסיטיזנס, קווין דה בראונה שהוא אולי הכוכב הגדול של מנצ'סטר סיטי עם כל הכבוד לארלינג הולאנד ולאחרים, אמור היה לפתוח בהרכב, אבל בחדר ההלבשה הקיא, אמר למנג'ר פפ גווארדיולה שהוא חש ברע וברגע האחרון נאלץ לצאת מה-11. המנג'ר אישר זאת ואף הוסיף שהוא אמור היה לפתוח עד אשר נכנס לחדר ההלבשה וחש ברע, מכאן שגם ישב על הספסל וכלל לא שותף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי