ארסנל טוענת ש"נשדדה", גם באיירן זועמת: סקנדל השיפוט הכפול

play
בוקאיו סאקה ארסנל | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.4 06:39

על אף הקאמבק, התותחנים משוכנעים שנוייר הכשיל בתוספת הזמן ברחבה: "היה מגע, לא מרוצים מהתוצאה". מנגד, טוכל רתח אחרי שהשופט התעלם מנגיעת יד ביזארית של שחקן ארסנל ברחבה: "'טעות של ילדים'? מה אכפת לי?" קיין הגדיל את שיא השערים

(גודל טקסט)

דווקא בעונה פחות טובה שלה בזירה המקומית, באיירן מינכן הזכירה הערב (שלישי) שהיא עדיין מהווה פקטור כאחת הקבוצות הבולטות בליגת האלופות כשסיימה ב-2:2 אצל ארסנל במשחק הראשון בין השתיים ברבע גמר ליגת האלופות, אבל הקבוצה הלוהטת של מיקל ארטטה אולי יכולה להרגיש מקופחת.

גם עם היכולת ההתקפית הטובה, ההגנה של התותחנים פחות תיפקדה טוב היום, ואף על פי כן, הלונדונים הצליחו לחזור מהמהפך של סרג' גנאברי והארי קיין שמחקו יתרון של בוקאיו סאקה, כשלאנדרו טרוסאר שעלה מהספסל השווה והעביר את ההכרעה לרביעי הבא. עמוק בתוספת הזמן לסאקה הייתה הזדמנות לעבור את מנואל נוייר ולרשום ניצחון דרמטי אחרי רצף ההשפלות של התותחנים מול הבווארים, אך התיקול של השוער הגרמני לא שכנע את שופט המשחק שלא שרק לעבירה בהחלטה גבולית מאוד שגררה תלונות מצד המארחים בסיום.

הבלגי שהעניק את השוויון אמר על החלטת השופט: "זה היה נראה לי כמו פנדל ברור. לא ראיתי הילוך חוזר, אבל בשבילי זה מגע ברור בין נוייר לסאקה. אנחנו לא מרוצים מהתוצאה, אבל כשאתה בפיגור 2:1 במחצית, אתה שמח לסיים בתיקו. באופן אישי שמח שעזרתי לקבוצה עם השער, נקווה לעשות טוב יותר בשבוע הבא. אנחנו קבוצה טובה, אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה".

אבל ארסנל לא הייתה היחידה שיצאה מהמשחק בתחושת קיפוח. בבאיירן באו בטענות קשות לשופט אחרי שהחליט להתעלם ממהלך ביזארי של גבריאל, שבדקה ה-67 אחרי מסירה מדויד ראיה, הרים את הכדור באמצעות היד כדי "להכין" לראיה כדור שוער. על פניו השופט היה צריך לשרוק לפנדל לזכות באיירן, אבל החליט להתעלם מהמהלך המשונה, כשהוא מסביר לאנשי באיירן שראה את המהלך אך לא שרק לפנדל משום ש"מדובר בטעות של ילדים, שלא מתאימה למעמד".

תומאס טוכל זעם על כך בסיום. "השופט עשה טעות ענקית, היינו צריכים לקבל פנדל על נגיעת יד. אני יודע שזו סיטואציה משוגעת…הם הניחו את הכדור, השופט שרק ואז הבלם שלהם הרים את הכדור בידיים. זה משוגע, אבל מה שגרם לנו לכעוס עוד יותר היה ההסבר של השופט", חשף המאמן. "הוא אמר לשחקנים שלנו שמדובר ב'טעות של ילדים' ולכן לא ייתן לנו פנדל על דבר כזה ברבע גמר ליגת האלופות. זה הסבר נוראי, פשוט נוראי. טעות של ילדים, טעות של מבוגרים, זה לא משנה – אנחנו זועמים כי ההחלטה הזו פגעה בנו".

בוקאיו סאקה ארסנל מול הארי קיין באיירן מינכן
אחד מרוצה, השני מתלונן. קיין וסאקה | רויטרס

בצד הגרמני הסתפקו בתיקו כשהם יודעים שהגומלין באליאנץ ארנה יהיה משמעותי עבורם עם הקהל הביתי, וגם קיין שכבש מהנקודה הלבנה בפעם השמינית בקריירה נגד ארסנל וה-15 בסך הכל, סיכם: "זה היה משחק גדול מאוד בקריירה שלי כששיחקתי בטוטנהאם. אני שמח שיכולתי לכבוש את שער החוץ החשוב הזה בפנדל ולסייע לקבוצה. זה היה משחק מושלם לרבע גמר האלופות במשחק חוץ. שיחקנו יחד וזה מה שחשוב".

החלוץ האנגלי הגיע עם השער הערב למאזן של 39 שערים ו-12 בישולים ב-38 משחקים בכל המסגרות, כשבליגת האלופות הוא עומד על 7 שערים ו-3 בישולים ב-9 משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי