ארסנל "הנאיבית" זוכה לביקורת: "לא יספיק לה במאבק על התארים"

ריו פרנדיננד לא התרשם מההופעה של התותחנים ב-2:2 עם באיירן מינכן: "ההגנה שלה לא מספיק טובה". ארטטה מודע "לניסיון החשוב במפעל" וגנאברי מדאיג את הגרמנים

(גודל טקסט)

ארסנל עדיין נמצאת בעיצומו של מירוץ האליפות באנגליה יחד עם ליברפול ומנצ'סטר סיטי, אבל אתמול בערב (שלישי) הייתה תחושה שההגרלה שלה בשלב רבע גמר ליגת האלופות דווקא הייתה נוחה יותר מבדרך בכלל. באיירן מינכן הגיעה לאצטדיון האמירויות כשהיא בתקופה רע ולקראת איבוד האליפות בגרמניה אחרי יותר מעשור, ולמרות רצף ההשפלות נגד הקבוצה הבווארית בשנים האחרונות, היא רצתה לנצל את הדעיכה הגרמנית ולהשיג מקדמה חשוב לקראת הגומלין בשבוע הבא, אך סיימה ב-2:2 דרמטי ששירת יותר את באיירן מאותה.

מיקל ארטטה, מאמן הקבוצה האנגלית, ידע לסכם זאת אחרי המשחק כשאמר: "בליגת האלופות אתה נותן משהו ולוקחים לך אותו. זאת האיכות של השחקנים והניסיון שהם מביאים איתם. הרבה דברים פשוטים לא קרו כמו בסטנדרט שאנחנו מציבים לעצמנו. התחלנו טוב, שלטנו וכבשנו ראשונים. שמח שהצלחנו לחזור מהפיגור 2:1, ניסינו למצוא את הקצב שלנו ולא מיהרנו".

מיקל ארטטה מאמן ארסנל
יודע שהניסיון חשוב במעמדים האלה. ארטטה | רויטרס

פרשן רשת "סקיי ספורטס" ושחקן העבר האנגלי, ריו פרדיננד, ראה את היכולת של התותחנים לאחת ש"לא תספיק במאבקים על התארים" העונה: "ארסנל הייתה נאיבית. ההגנה שלה לא מספיק טובה, היא לא הייתה יכולה לתת ללירוי סאנה לפרוץ ככה לרחבה ולסחוט פנדל בקלות. נוצר שם כאוס ובאיירן ניצלה את זה, ובעיקר את יקוב קיוויור שהציג יכולת לא טובה, נראה שהוא רעד שם מול סאנה. גם דויד ראיה נראה מבוהל. אם לבאיירן יש משהו שלארסנל לא היה זה מתפרצות שאי אפשר לעצור".

סרג' גנאברי באיירן מינכן
מדאיג. גנאברי | רויטרס

למרות התוצאה הטובה, האלופה הגרמנית מצאה גם סיבה לדאגה כשכובש שער השוויון, סרג' גנאברי, נפצע והוחלף במהלך המחצית השנייה. מקס אברל, מנהלה הספורטיבי, סיפר בסיום: "הוא שוב בחוץ, זאת עוד פציעה לא טובה. הוא ואנחנו יודעים שיש לו משהו רציני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי