בגרמניה מפנזטים על שחזור 2013, קיין: "הציפייה – לזכות באלופות"

play
שחקני באיירן מינכן חוגגים | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.4 02:46

דורטמונד ובאיירן שוב ייפגשו בוומבלי בגמר ליגת האלופות? נוייר שבר שיא, טוכל אחרי ארסנל: "שמחים מאוד, הגיע לנו לנצח". צפו בדניאל פרץ וחבריו חוגגים בחדר ההלבשה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

שחקני באיירן מינכן חגגו אמש (רביעי) במשך דקות ארוכות על כר הדשא אחרי הניצחון 0:1 על ארסנל וההעפלה לחצי גמר ליגת האלופות עם 2:3 בסיכום המשחקים. הבווארים חוו בחודשים האחרונים לא מעט רגעים של מפח נפש – איבדו רשמית את תואר האליפות בסוף השבוע – והערב נראה שהרבה לחץ השתחרר.

"חלום הזכייה של קבוצה גרמנית בליגת האלופות עדיין בחיים!", צהלו ב"בילד", "אתמול בורוסיה דורטמונד עלתה והערב באיירן מינכן – ושתיהן הראו את האיכות של הבונדסליגה. ומי יודע, אולי שתיהן ייפגשו בגמר הצ'מפיונס ב-1 ביוני בוומבלי… באותו מקום בו הן נפגשו בגמר ב-2013".

מנואל נוייר שלא ספג הערב, שבר את שיא המשחקים עם שער נקי בליגת האלופות. אמש היה המשחק ה-58 שלו והוא השאיר מאחור את איקר קסיאס עם 57. ג'אנלואיג'י בופון עם 52 במקום השלישי.

מאמן באיירן מינכן, תומאס טוכל
הגרמני הראשון שמגיע לחצי גמר ליגת האלופות עם שלוש קבוצות שונות. טוכל | אימג'בנק GettyImages, Alexander Hassenstein

גם דניאל פרץ היה שותף לחגיגות

הארי קיין אמר בסיום: "ניצחון גדול! זה היה מה שציפינו לו – משחק קשה וצמוד – ומה שעשה את ההבדל היה השער הנהדר של ג'וש. אחר כך התרכזנו בעיקר בלא לספוג. העפלה לחצי הגמר זה הישג מצוין. אנחנו חווים עונה קשה, עם הרבה מאבקים, וכזה היה גם המשחק הערב. הציפייה כאן היא לזכות בליגת האלופות, אבל בינתיים נחגוג את ההעפלה לחצי הגמר. לא משנה את מי נפגוש שם – זה יהיה קשה".

תומאס טוכל שיעזוב בתום העונה, הפך הערב למאמן הגרמני הראשון שמגיע עם שלוש קבוצות שונות לחצי גמר ליגת האלופות (פ.ס.ז', צ'לסי ובאיירן). הערב הוא סחט מחמאות משחקן העבר סמי חדירה, ששימש כפרשן: "מבחינתי ההחלטה של טוכל להציב את גריירו כקשר בצד שמאל הייתה מכריעה. השחקנים הוציאו לפועל את תכנית המשחק באופן פנטסטי".

"במחצית הראשונה זה היה כמו משחק שח", ניתח טוכל, "אף אחד לא רצה לטעות ראשון. בחצי השני הראינו יותר אופי, קצת יותר אומץ, שיחקנו שוטף והגיע לנו לנצח. תמיד כיף לעשות את זה מול הקהל הביתי. אנחנו שמחים מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי