ארטטה "מתקשה למצוא את המילים", ארסנל "חייבת להתגבר על הכאב"

התותחנים הודחו ברבע גמר ליגת האלופות, המאמן מקווה שזה לא ישפיע על מירוץ האליפות. רייס: "שבורים, היינו כל כך רעבים"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

חלומה של ארסנל על זכייה ראשונה בתולדותיה בליגת האלופות התנפץ אמש (רביעי) באופן סופי, כשהתותחנים הפסידו לבאיירן מינכן 1:0 ו-3:2 בסיכום המשחקים. מדובר בהמשך של שבוע קשה שהחל עם ההפסד הביתי לאסטון וילה, וכעת ינסו שחקניו של מיקל ארטטה להתאושש ולהתנחם עם אליפות פרמיירליג מתוקה במיוחד.

"השחקנים מאוכזבים מאוד בחדר ההלבשה", הודה ארטטה. "אני מתקשה למצוא את המילים הנכונות כדי להרים אותם, הלוואי שהיו לי המילים… אנחנו חייבים לעבור את זה. ניסינו לעשות הכול נגד יריבה עם המון ניסיון, הפערים בשני המשחקים היו קטנים מאוד, ובמשחקים מהסוג הזה כל טעות עולה ביוקר. היום טעינו בשמירה בתוך הרחבה וספגנו".

המאמן המאוכזב המשיך: "המועדון לא היה בליגת האלופות 7 שנים ובשנה שאנחנו חוזרים, אנשים מצפים שנגיע לחצי הגמר ואז לגמר. כולנו כל כך רצינו שזה יקרה, אבל אתם רואים שיש קבוצות שלוקח להן 6-7 שנים להגיע למעמד הזה. היינו קרובים מאוד, זו המציאות. אנחנו חייבים להתגבר על הכאב".

שחקן ארסנל מרטין אודגור, אחרי ההדחה מליגת האלופות
וכעת, למירוץ האליפות. אודגור | רויטרס

דקלן רייס הוסיף: "אנחנו שבורים, קשה להסביר את זה במילים. היו לנו הזדמנויות מצוינות בשני המשחקים הללו, שיחקנו עם הרבה ביטחון, אבל לא הצלחנו להכריע. ספגנו שער שלא מתאים לנו לספוג. כל כך רציתי לעבור שלב וכך גם כולם, ראו את זה בעיניים שלנו, כולנו היינו כל כך רעבים, אבל נלמד מזה. אנחנו צעירים וצריך להרים את הראש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי