צ'אבי ביטל את האימון, אראוחו לגונדואן: "יש ערכים שצריך לכבד"

play
רונאלד אראוחו שחקן ברצלונה | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.4 03:45

כאוס בברצלונה אחרי ההפסד לפריז סן ז'רמן והביקורות שהגיעו בעקבות ההדחה מליגת האלופות. הבלם שהורחק לא נשאר חייב וענה לחברו לקבוצה, שאשתו יצאה להגנתו

(גודל טקסט)

ברצלונה הייתה בעמדה מצוינת להעפיל לחצי גמר ליגת האלופות גם במהלך משחק הגומלין נגד פריז סן זר'מן. זה לא רק שהיא ניצחה בעיר האורות בשבוע שעבר, אלא שעלתה ליתרון ביתי מהיר והייתה בדרכה הבטוחה לשלב ארבע האחרונות במפעל. הכל השתנה בדקה ה-29, כאשר רונאלד אראוחו הורחק, השוויון של עוסמאן דמבלה הגיע כעבור מספר דקות ובמחצית השנייה הצרפתים חגגו כל הדרך ל-1:4 ועליית שלב.

מיד אחרי המשחק קשר ברצלונה אילקאי גנודואן הטיח ביקורת לא פשוטה בחברו, כאשר אמר על אראוחו "אני מאוכזב מאוד, ברגעים כאלה אתה צריך להיות בטוח שאתה הולך לכדור ואני אפילו לא יודע אם הוא נגע בו", ומאז מדווחים בספרד על "כאוס" בחדר ההלבשה – לפי "אס", צ'אבי ביטל את אימון השחרור שתוכנן להיום בשל המתיחות הקיימת בחדר ההלבשה, כפי שהבחינו בה גם מספר אנשי צוות לפי הפרסום, ועל כן רק מחר יחלו רשמית ההכנות לקלאסיקו בליגה נגד ריאל מדריד ביום ראשון.

השופט הרומני אישטבן קובאץ' מרחיק את רונאלד אראוחו שחקן ברצלונה
"זה היה 50-50". אראוחו מורחק | אימג'בנק GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

שרה גונדואן, אשתו של הקשר, ניסתה להגן עליו באמצעות הרשתות החברתיות בבוקר כאשר כאשר כי "אילקאי שחקן שעובד קשה והדעות שלו תמיד במטרה לשפר את הקבוצה, הוא נותן הכל עבורה ויש לו מנטליות של שחקן שזכה בטרבל", אבל אראוחו שספג את חצי הביקורת מהגרמני לא נשאר חייב.

הבלם הגיע לאירוע של השקת ספר ואמר להגנתו כשנשאל על הביקורת מצד גונדואן: "את מה שאני חושב אני מעדיף לשמור לעצמי. יש ערכים מסוימים בחדר הלבשה שצריך לכבד".

על העבירה שבגינה הורחק בכרטיס אדום ישיר הוסיף האורוגוואי: "זה היה 50-50. אני מאוד עצוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי