צעירה ממנו ב-15 שנה ומשחקת כדוריד: הכירו את אשתו הסודית של כדורגלן העל

הוא הכיר אותה כחודשים ספורים לאחר שהתגרש מאשתו הראשונה - והזוגיות שלהם נשמרה הרחק ממדורי רכילות, למעט מספר צילומים נדירים שהצליחו לתעד צלמי הפראצי

(גודל טקסט)

לפני רגע השיא, שמו של מנואל נוייר (38) עלה לכותרות בגלל חייו האישיים. למקרה שאתם לא מעודכנים, ב-2017 התחתן השוער עם נינה וייס, אך הזוגיות לא שרדה זמן רב ושלוש שנים לאחר מכן הם התגרשו. ארבעה חודשים אחרי, נוייר פתח ברומן עם יפייפיה שצעירה ממנו ב-15 שנים.

לזוגתו הנוכחית גם קוראים נינה והיא דומה שתי טיפות מים לגרושתו. "צריך להסתכל פעמיים כדי לא להתבלבל ביניהן, הן יכולות להיות אחיות", כתבו בגרמניה. למרות הפרש הגילאים, נוייר ונינה שלו התחתנו וכיום מהווים את אחד הזוגות החזקים ביותר בגרמניה. השניים מנסים להתרחק מאור הזרקורים ולא תמצאו הרבה תמונות שלהם, למעט כמה בודדות שתפסו צלמי הפפרצאי.

זמן קצר לאחר שגילו בספטמבר שהם מצפים לילדם הראשון המשותף, נוייר ונינה התארסו. החתונה נערכה באווירה אינטימית וסודית ב-12 בנובמבר בטקס שנמשך 20 דקות, כפי שדווח ב"בילד".

במרץ האחרון הפכו להורים ללוקה המתוק, ומסתבר שגם החצי השני של השוער רגילה למגרשים. נינה בת ה-23 משחקת כדוריד מקצועי ב-ESV Regensburg המקומית. ואם זה לא מספיק, היא גם רוכבת סוסים מקצועית. חפשו אותה ביציעים מעודדת את השוער הבלתי נגמר של באיירן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי