בפריז מנמיכים ציפיות: "במתכונת החדשה של המפעל – הכל אפשרי"

קיליאן אמבפה , ניימאר , אנחל די מריה , מאורו איקרדי
קיליאן אמבפה , ניימאר , אנחל די מריה , מאורו איקרדי | Photo by Anne-Christine POUJOULAT / AFP

אחרי שאלופת צרפת קיבלה את אטאלנטה בהגרלת רבע הגמר, לאונרדו הזהיר: "הפורמט השתנה, כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה במשחק אחד". נשיא המועדון מברגמו: "מצפים ללילה בלתי נשכח"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

כארבעה חודשים מאז שנערך המשחק האחרון במסגרת ליגת האלופות, שכידוע נעצרה כמו כל הענפים והמפעלים האחרים בשל התפרצות מגיפת הקרונה, פורסמה היום (שישי) הגרלת רבע הגמר: אטאלנטה ולייפציג, שהעפילו לשלב שמונה האחרונות לראשונה בתולדותיהן, קיבלו את פריז סן ז'רמן ואתלטיקו מדריד בהתאמה. במשחקים המסקרנים והמסובכים יותר: המנצחת במפגש בין ריאל מדריד למנצ'סטר סיטי (האנגלים ניצחו 1:2 במשחק הראשון בספרד) תתמודד מול המנצחת במפגש בין יובנטוס לליון (הצרפתים ניצחון 0:1 בבית במשחק הראשון) והמנצחת במפגש בין נאפולי לברצלונה (1:1 במשחק הראשון באיטליה) תתמודד מול המנצחת במפגש בין באיירן מינכן לצ'לסי (הגרמנים ניצחו 0:3 באנגליה).

משחקי גומלין שמינית הגמר יחלו ב-7 וב-8 באוגוסט במגרשים הביתיים של הקבוצות ומיד לאחר מכן ייערך "פיינל 8" בליסבון, בירת פורטוגל, כך שמה-12.8 ועד ה-23.8 ייערכו כל המשחקים בשיטת נוק-אאוט. גם הגרלת חצי הגמר נערכה היום ובה נקבע שהמנצחת בין אטאלנטה לאתלטיקו מדריד תפגוש את המנצחת בין לייפציג לפריז סן ז'רמן. חצי הגמר השני עשוי בסיטואציה מסוימת להפגיש את ברצלונה וריאל מדריד ובאיירן מינכן יכולה להתמודד מול מנצ'סטר סיטי.

"במתוכנת החדשה הזו, פורמט שונה לחלוטין, כל קבוצה יכול לנצח כל קבוצה", הזהיר לאונרדו, המנהל המקצועי של פריז, לאחר ההגרלה שהוגדרה כקלה עבור הצרפתים, שמחפשים זכייה ראשונה בהיסטורה במפעל. "אטאלנטה לא הפסידה ב-11 משחקים ברציפות. מדובר בקבוצה טובה מאוד. מבחינה אישית, יהיה נחמד לפגוש שוב את החברים הרבים והטובים שיש לי באיטליה".

אנטוניו פרסי, נשיא אטאלנטה, שכאמור העפילה לשלב שמונה האחרונות לראשונה אי פעם, הוסיף: "זה חלום שמתגשם עבורנו רק להיות בין שמונה האחרונות של ליגת האלופות. זה הישג היסטורי עבור כל העיר ברגמו. פ.ס.ז' קבוצה חזקה מאוד. נשחק בנחישות רבה וננסה לממש את הסיכויים שלנו. זה יהיה לילה בלתי נשכח מבחינה היסטורית וכמובן שתהיה התרגשות גדולה – כמו ילד שהולך לבית הספר בפעם הראשונה".

הגרלת רבע הגמר

אטאלנטה – פאריס סן ז'רמן
לייפציג – אתלטיקו מדריד
ברצלונה/נאפולי – באיירן מינכן/צ'לסי
ריאל מדריד/מנצ'סטר סיטי – ליון/יובנטוס

הגרלת חצי הגמר


המנצחת בין ריאל/סיטי – ליון/יובנטוס נגד המנצחת בין ברצלונה/נאפולי – באיירן מינכן/צ'לסי
המנצחת בין לייפציג – אתלטיקו מדריד מול המנצחת בין אטאלנטה – פריז סן ז'רמן


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי