תפנית בעלילה: קיליאן אמבפה עשוי לשחק נגד אטאלנטה

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

לאחר שירדה הנפיחות בקרסולו הפגוע, החלוץ עבר בדיקות שגילו תוצאות מפתיעות ועל פי קצב ההתאוששות שלו, הוא עשוי לשוב לאימונים בשבוע הבא ולקבל דקות ברבע גמר ליגת האלופות

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

רק ביום חמישי האחרון אמר תומאס טוכל שקיליאן אמבפה יצטרך נס כדי לשחק ברבע גמר ליגת האלופות נגד אטאלנטה, אך על פי הדיווחים שעלו היום (ראשון) בצרפת, נראה כי הנס הזה התרחש מהר מהצפוי. ב"ל'אקיפ" נטען כי תוצאות הבדיקות שעבר היום החלוץ בן ה-21 היו "מרגיעות" והנפיחות בקרסול הפצוע שלו "ירדה במהירות", מה שאומר כי הוא עשוי לשוב לאימונים כבר בשבוע הבא.

כזכור, אמבפה נפגע במהלך גמר הגביע הצרפתי בו הקבוצה שלו ניצחה את סנט אטיין וירד בדמעות. בקבוצה חיכו לירידה בנפיחות הקרסול כדי לבצע בדיקות מעמיקות יותר וגילו כי הנזק פחות חמור ממה שחשבו בתחילה. כאשר אלופת צרפת פגשה שלשום את ליון בגמר גביע הליגה, הכוכב נראה מתהלך ללא קביים ובצורה רגילה, מה שהגביר את התחושות כי הוא מתאושש בקצב מעודד ותוך כדי המבדקים שערך היום, הצרפתי העלה לסטורי שלו באינסטגרם תמונה שבה הציג חיוך מאוזן לאוזן.

פריז סן ז'רמן תתאמן בפורטוגל לקראת המפגש עם אטאלנטה בשלב שמונה האחרונות של המפעל הבכיר באירופה ובקבוצה מקווים שאמבפה יוכל לקחת חלק הכנות למשחק ואולי אף יעלה מהספסל. בלעדיו, החבורה של טוכל לא הצליחה לכבוש ולו שער במשחקה האחרון, אך השלימה טרבל מקומי בזכות ניצחון בפנדלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי