טוכל הודה: רק "נס" ימנע היעדרות של אמבפה מול אטאלנטה

קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

במסיבת העיתונאים לקראת גמר גביע הליגה, מאמן פ.ס.ז' התייחס לסיכויים שהחלוץ יהיה כשיר לרבע גמר ליגת האלופות: "עדיין יש תקווה, אך הסיכויים מאוד קטנים"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אחרי הזכייה בגביע הצרפתי בסוף השבוע שעבר, פריז סן ז'רמן תרצה להשלים טרבל מקומי מחר (שישי) כשתפגוש את ליון בגמר גביע הליגה. מי שייעדר מהמשחק הוא קיליאן אמבפה שנפצע במהלך המפגש עם סנט אטיין והיום המאמן תומאס טוכל סיפק תחזית פסימית מאוד לגבי סיכוייו של החלוץ להשתתף במשחק נגד אטאלנטה ברבע גמר ליגת האלופות, שיתקיים ב-12 באוגוסט.

במסיבת העיתונאים לקראת ליון, טוכל אמר: "זה ישפיע עלינו מאוד. אני מקווה שנמצא את הפתרון. עדיין יש לנו תקווה, אך הסיכויים מאוד קטנים. כל יום חשוב כדי לחולל נס, אבל מחר נצטרך להסתדר בלעדיו".

אמבפה כבש 30 שערים ב-34 הופעות העונה ומי שייכנס לנעליו הוא מאורו איקרדי הארגנטינאי, שהבקיע 20 גולים מאז שהצטרף מאינטר. "הוא היה מצוין במשחקי הידידות ומתאים לסגנון שלנו. הוא לא צריך לגעת בכדור הרבה פעמים. כולם צריכים להתעלות עכשיו. לא רק הוא. מאורו תמיד רוצה להבקיע והמטרה שלנו היא לייצר לו מצבים", הוסיף טוכל לגבי איקרדי.

הגרמני הבהיר כי הוא לא מתייחס למשחק מחר כהכנה לאטאלנטה, כיוון שליון משחקת בסגנון שונה לחלוטין: "בלתי אפשרי להתכונן טקטית לאטאלנטה, אני לא מכיר קבוצה שמשחקת כמוה. אפשר רק לעבוד על הצד המנטלי ולהראות רעב לנצח. אם נעשה תוצאה טובה מחר, זה יכין אותנו מהבחינה הזו".

בסרטון: פ.ס.ז' מנצחת 0:1 את סנט אטיין בגמר הגביע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי