וידאל: "מסי יכול להוביל אותנו לזכייה בליגת האלופות, אבל הוא חייב עזרה"

ליאו מסי, ארתורו וידאל | Tullio Puglia - UEFA/UEFA via Getty Images

לקראת גומלין שמינית גמר ליגת אלופות נגד נאפולי, הקשר הצ'יליאני הבהיר: "בהחלט רואה את עצמי מניף את הגביע בסוף העונה. אם אנחנו משחקים נכון, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה". על הקפטן: "יש לו הרבה מוטיבציה"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי עונה מאכזבת בכל היבט, ברצלונה תעלה מחר (שבת, 22:00) על כר הדשא למשחק הקריטי ביותר עבורה בעונה הנוכחית כשתארח את נאפולי בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. מי שלא ייקח חלק בהתמודדות הוא ארתורו וידאל, שהתראיין היום ל"מונדו דפורטיבו" לגבי מטרות הקבוצה למפעל היוקרתי.

"באופן אישי, מאוד עצוב לי שאני מורחק מהמשחק מחר נגד נאפולי, אבל זה כדורגל ואין מה לעשות" סיפר וידאל. "אני בהחלט רואה את עצמי מניף את הגביע של ליגת האלופות בסוף העונה. אנחנו חייבים לזכות בזה כי לנו הכל – קבוצה טובה עם שחקנים טובים".

"אנחנו ממוקדים מאוד במה שאנחנו רוצים ואנחנו יודעים שאם נעשה דברים נכון, אנחנו יכולים לעבור לשלב הבא. ראיתי את ליאו מסי וראיתי שיש לו הרבה מאוד מוטיבציה למשחק והוא מאוד מרוכז. אנחנו יודעים שהוא הקפטן שלנו ושהוא הכי טוב בעולם. אם הוא בריא, הוא יכול להוביל אותנו עד לתואר, אבל אנחנו חייבים גם לעזור לו".

ליאו מסי, ארתורו וידאל | Quality Sport Images/Getty Images

"אסור לשכוח שנאפולי הגיעו לכאן מסיבה מסוימת. יש לה קבוצה טובה ומאמן שמעביר הרבה מאוד לשחקנים שלו, כולל אופי. נהיה חייבים לחפש את השער מהדקה הראשונה, לשחק את המשחק שלנו ובעיקר להיות אגרסיביים בכל הדקות כדי להראות מה אנחנו רוצים".

אם בארסה תעבור שלב, מצפה לווידאל מפגש נגד האקסית באיירן מינכן: "לשחק נגד באיירן? קודם כל אנחנו צריכים לעבור את נאפולי ואנחנו מכבדים אותה מאוד. אם אנחנו משחקים נכון, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה".

בתום העונה הנוכחית, הקשר הצ'יליאני ישלים שנתיים בקטלוניה, אך כבר יודע מה הוא מתכנן לקראת שנתו האחרונה בחוזה: "אני נשאר בברצלונה. הולך להשלים את כל החוזה שלי. רוצה לזכות בעונה הבאה בטרבל עם המועדון".

ארתורו וידאל | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי