סטיין לפני נאפולי: "לא חושב שזה יכול להיות המשחק האחרון שלי"

קיקה סטיין | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

מאמנה של בארסה בטוח בעצמו לפני משחק הגומלין בליגת האלופות: "מאמין שנעבור שלב ונגיע גם עד לגמר". הסגל למשחק פורסם: גריזמן ולנגלה קיבלו את האישור הרפואי, דמבלה נותר בחוץ. בוסקטס: "ניתן הכל כדי לנצח"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בעוד שמיליוני אוהדי ברצלונה ברחבי העולם במתח רב לקראת משחק הגומלין מחר (שבת) נגד נאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות, היום קיבלו זריקת הרגעה קטנה לאחר שפורסם סגל הקבוצה למשחק, ובו ההודעה על כך שאנטואן גריזמן וקלמון לנגלה כשירים להתמודדות.

במשך שבועות נכתב על כך שבסגל של בארסה יש בלם אחד כשיר למשחק, ג'רארד פיקה, לאחר שגם לנגלה, גם סמואל אומטיטי וגם רונלד אראוחו הצעיר נפצעו. בעניין אחר, אוהדי הבלאגורנה קיוו לראות את עוסמאן דמבלה חוזר למשחק הקריטי נגד האיטלקים, אך לבסוף הקיצוני המוכשר נותר בחוץ.

"חשבנו על האפשרות של לכלול את דמבלה בסגל, אבל זה היה סיכון גדול מאוד" אמר קיקה סטיין לקראת המשחק. "כרגע עדיין אין לו את מה שדרוש בשביל לשחק ובגלל זה בחרנו להשאיר אותו בחוץ. בשבוע הבא נראה את מצבו. הוא הספיק להתאמן רק כמה אימונים בודדים ואין לו את כל הביטחון שבעולם כדי לחזור. הוא בוודאות יטוס איתנו לפורטוגל אם נעבור שלב".

עוסמאן דמבלה, ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

בתקשורת הספרדית עסקו בתקופה האחרונה בשאלת עתידו של המאמן במועדון, כאשר מספר כלי תקשורת מדווחים כי הוא לא צפוי להמשיך. המשחק מחר עשוי להיות גם האחרון לעונה של ברצלונה, אך המאמן הבהיר: "האמת היא שלרגע אחד לא חשבתי שזה יהיה המשחק האחרון שלי בבארסה. אני מאוד רגוע. התכוננו למשחק הזה היטב ואני משוכנע שנעבור שלב וגם נגיע עד לגמר".

מלבד המאמן, גם סרחיו בוסקטס דיבר לקראת המשחק: "מאוד אופטימיים למשחק. ניתן הכל כדי לנצח מחר. זה יהיה משחק קריטי עבורנו נגד יריבה קשה מאוד. אנחנו באמת רוצים להתקדם כמה שיותר בליגת האלופות".

הקשר נשאל לגבי משחקה של ריאל מדריד הערב, כאשר הבלאנקוס עשויים להיות מודחים מהמפעל: "זה לא משנה. אם ריאל מודח היום או לא, זה לא נוגע אלינו. אנחנו חייבים להתרכז רק במשחק שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי