שעות ספורות לפני סיטי – ריאל: בייל בילה במגרש הגולף

גארת' בייל | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

סערה נוספת סביב הוולשי: אחרי שביקש לא לשחק בגומלין שמינית הגמר נגד האנגלים, מצלמות הטלוויזיה בספרד תפסו אותו בזמן עיסוק בתחביב השנוי במחלוקת

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

גארת' בייל בשלו. ריאל מדריד תעלה בעוד מספר שעות לאחד המשחקים החשובים ביותר שלה העונה ותנסה לגבור על מנצ'סטר סיטי בדרך לרבע גמר ליגת האלופות, אולם הוולשי לא יהיה שם כיוון שביקש לא לשחק, כפי שאישר אתמול (חמישי) זינדין זידאן. אלא שהיום, בזמן שהקבוצה שלו מתכוננת לגומלין שמינית הגמר, בייל נתפס כשהוא עוסק בתחביב המוכר ומעורר המחלוקת שלו, שגרם לאוהדי ריאל לפתח אנטגוניזם גדול כלפיו: גולף.

תיעוד השחקן בזמן הבילוי שלו במגרש הגולף נחשף בתכנית "אל צ'ירינגיטו" בטלוויזיה הספרדית והתגובות ברשת לא איחרו להגיע: "הוא יודע ליהנות מהחיים. במקום כדורגל, הוא משחק גולף ומרוויח 600,000 לשבוע", כתב אחד הצייצנים בטוויטר, "היכולת שלו לשים פס כמעט מעוררת הערצה", צייץ גולש נוסף.

כידוע, רבים בספרד ביקרו את בייל על התחביב שלו והוולשי עצמו בחר להוסיף אש למדורה כשהניף את דגל וויילס המפורסם בחגיגות ההעפלה של נבחרתו ליורו, בו נכתב: "וויילס. גולף. מדריד. בסדר הזה". הקיצוני בקושי נטל חלק בריצה של ריאל מדריד לאליפות ספרד העונה ולפני חודש הרגיז פעם נוספת את האוהדים, כאשר בעודו יושב על הספסל במהלך המשחק נגד אלאבס, נתפס בעדשת המצלמה כשהוא מנמנם. זידאן "ייבש" את בייל בחמישה משחקים רצופים לקראת סיום העונה ובמחזור האחרון הדיח אותו מהסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי