ביובנטוס טוענים: למרות ההדחה, סארי יישאר

מאוריציו סארי. ההחלטה התקבלה עוד לפני המשחק? | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

אחרי הכישלון מול ליון בשמינית גמר ליגת האלופות, אניילי אישר שהמאמן ימשיך, סארי עצמו אמר: "הנהלה לא תקבל החלטה על בסיס משחק אחד". פיאניץ' שסיים את דרכו: "בעונה הבאה יובה תהיה חזקה יותר"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כשיובנטוס הגרילה אי שם את ליון בשמינית גמר ליגת האלופות, היא הייתה מרוצה מאוד. מבלי לזלזל כמובן בקבוצה הצרפתית המאוד מוכשרת, היא הייתה יריבה יחסית נוחה על הנייר בין האפשרויות שהיו קיימות.

במשחק הראשון בין הקבוצות, שהתקיים ב-26 בפברואר, הקבוצה של רודי גרסיה הדהימה עם 0:1 ביתי. אתמול (שישי), כמעט חצי שנה לאחר מכן, ליון הצליחה להשלים את העבודה ולהדיח את הגברת הזקנה, למרות שהביאנקורי ניצחו 1:2 בזכות צמד של כריסטיאנו רונאלדו, והצרפתים העפילו לרבע הגמר בזכות שער החוץ שכבשו.

בכך, יובנטוס סגרה את עונת 2019/20 רשמית. אמנם היא זכתה באליפות איטליה התשיעית ברציפות שלה, אך צריך להגיד – זו הייתה אחת הפחות מרשימות שבהן. יובה נראתה העונה פגיעה כמו שלא נראתה בשנים האחרונות. ועדיין, במועדון טוענים שהמאמן מאוריציו סארי ימשיך בתפקידו גם בעונה הבאה.

כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב | Valerio Pennicino/Getty Images

מי שאישר את הדברים היה הנשיא אנדראה אניילי, שדיבר בכנות עם התקשורת והתייחס לטענות שהקבוצה שלו מחזיקה בלא מעט שחקנים מבוגרים: "זה חומר למחשבה".

ומה היה לאיש המדובר להגיד? "ליון קבוצה מצוינת", אמר סארי. "השחקנים נתנו את הכל וניסו להשיג את המהפך, אבל זה לא הצליח. היינו רחוקים רק שער אחד. לגבי העתיד שלי, אני לא חושב שההנהלה תקבל החלטה על בסיס משחק אחד. הם הולכים לשפוט לפי כל העונה. יש לי חוזה".

מיראלם פיאניץ' סיים רשמית את דרכו בקבוצה ויעבור לברצלונה, בה כבר חתם כידוע. הקשר הגן על סארי: "כשמסתכלים על איך שנאפולי שיחקה תחתיו, זה לא מה שלנו היה. ברור שאני לא היחיד שאומר את זה, אבל לוקח זמן לפתח דבר כזה. אני בטוח שיובנטוס תהיה חזקה יותר בעונה הבאה, יש כאן עוצמות גדולות".

"ידענו שליון תגן עם עשרה שחקנים בחצי שלה", אמר הבלם המאוכזב לאורדו בונוצ'י. "היו לנו המון מצבים לכבוש, אבל זה לא מספיק רק להגיע למצבים. צריך לדעת להביא את הניצחון. עשינו מה שיכולנו והיינו סנטימטרים מהעפלה לשלב הבא".

מיראלם פיאניץ' | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי