גאטוסו: "יכולנו לעבור את ברצלונה, זה משגע אותי"

ג'נארו גאטוסו | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מאמן נאפולי נשמע מאוכזב בעקבות הדחה נוספת בשמינית גמר ליגת האלופות: "זיהיתי שברצלונה בלחץ אדיר ויכולנו לכבוש שני שערים מוקדמים, אבל עדיין יש לנו המון עבודה בצד המנטלי"

(גודל טקסט)

בעקבות הזכייה בגביע האיטלקי והתוצאה במפגש הראשון בחודש פברואר, בנאפולי הייתה אמונה גדולה שיוכלו להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות מול ברצלונה בקאמפ נואו הריק מקהל, אך הקטאלונים ובעיקר ליאו מסי הראו את פערו הרמות בין הקבוצות עם 1:3 ו-2:4 בסיכום שני המשחקים והרסו את חלומות העלייה לרבע הגמר לראשונה בהיסטוריה של המועדון.

עם זאת, הקפטן לורנצו אינסינייה יכול להתנחם בכך שעשה היסטוריה בליגת האלופות כאשר הפך לשחקן הראשון בתולדות המפעל שכובש בקאמפ נואו נגד ברצלונה ובסנטיאגו ברנבאו נגד ריאל מדריד. אגב באותו משחק בו מצא את הרשת מול הבאלנקוס ב-2017 נאפולי נוצחה 3:1 וסיימה את דרכה בשמינית.  

המאמן ג'נארו גאטוסו דיבר בסיום המשחק ונשמע מאוכזב אפילו יותר משחקניו: "ישנה תחושה לא קלה אחרי המשחק. מכיוון שספגנו שלושה שערים מגוחכים וביצענו טעויות חמורות מאוד. בתחילת המשחק זיהיתי שברצלונה נמצאת בלחץ אדיר, היינו צריכים להבקיע שני שערים מוקדמים ובמקום זה ספגנו – זה משגע אותי".

לורנצו אינסינייה. שיא ייחודי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

המאמן המשיך: "אני תמיד אומר. יש לנו כמה שחקנים מצוינים ומאוד מוכשרים, אבל אנחנו חייבים לשפר את העניין המנטלי. אם אתה מסתכל על הסטטיסטיקה ניתן לראות שנאפולי שלטה בכדור, הגענו להמון הזדמנויות וחדרנו את ההגנה שלהן בקלות רבה".

"בנוסף היה אפשר לראות שברצלונה ממש התקשתה במחצית השנייה. שמעתי כאלה שאומרים שהם משחקים עם המילואים שלהם – אני לא ראיתי את זה היום, זה הייתה חולייה ששווה מאוד מיליניונים. שיחקנו כקבוצה והחרטה הכי גדולה שלי היא שנרדמנו למשך חצי שעה ונתנו את המשחק לברצלונה. אני פשוט מאוכזב כי ראיתי שאנחנו באמת יכולים לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי