לבנדובסקי עשה היסטוריה כפולה, פליק: "נפגין חוזק גם נגד בארסה"

רוברט לבנדובסקי חוגג עם שחקני באיירן מינכן | TOBIAS SCHWARZ/AFP via Getty Images

החלוץ הפך לשחקן באיירן הראשון שכבש בשבעה משחקים רצופים באירופה ועקף את בנזמה בטבלת המבקיעים. "תופעה, פנומן, הוא יכול לעבור את רונאלדו". מולר: "לא רצינו לחסוך באנרגיה". זולה בכוננות ל-11

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן הגיעה למשחק נגד צ'לסי עם יתרון ענק של 0:3 מהמשחק הראשון אך היה חשוב לה לספק עוד הצהרה עד כמה היא הפייבוריטית, אולי, לזכייה בגביע עם האזניים הגדולות. הבווארים לא התקשו לפרק 1:4 את הבלוז בגומלין, כשכוכב המשחק היה רוברט לבנדובסקי עם צמד ושני בישולים. הדאבליסטית הגרמנית המשיכה בדיוק מהיכן שעצרה והיריבה הבאה תהיה ברצלונה, מולה יש לה זכרונות מעורבים. מצד אחד, ה-0:7 המדהים בסיכום שני המשחקים מעונת הטרבל ב-2012/13 במעמד חצי הגמר, ומנגד, מאז הקבוצה לא זכתה בליגת האלופות. כעבור שנתיים היא הובסה 3:0 בקאמפ נואו עם פפ גווארדיולה על הקווים ולא הצליחה לחזור.

"באיירן הסתערה קדימה מהשנייה הראשונה ולא אפשרה ליריבה יותר משלוש מסירות בחצי שלה", נכתב. "לירוי סאנה ושאר הצופים המעטים מחאו כאפיים בנחת", נכתב ב"בילד". רק הפציעה של ג'רום בואטנג קלקלה במעט את מצב הרוח במינכן. הקבוצה ניצחה בכל משחקיה העונה בליגת האלופות.

בתקשורת לא חסכו בשבחים גם לחלוץ שהגיע ל-66 שערים במפעל ועקף את קארים בנזמה. מעבר לכך הוא הראשון בהיסטוריה של באיירן שכובש בשבעה משחקים רצופים במפעל. אין ספק שהוא ממשיך לשבור שיאים. "תופעת לבנדובסקי, איזה פנומן!", נכתב ב"קיקר". החלוץ פשוט התעלל בצ'לסי. ובתקשורת בטוחים שהוא מסוגל לכבוש ארבעה ולהשוות את שיא השערים לעונה אותו קבע כריסטיאנו רונאלדו (17) בעונת 2013-14. "הוא שוב זרח בשמינית הגמר", נכתב.

רוברט לבנדובסקי | TOBIAS SCHWARZ/AFP via Getty Images

האנזי פליק כמובן מרוצה: "אני שמח מאוד, רצינו לנצח ולהמשיך בדיוק מהיכן שהפסקנו והקבוצה עשתה את זה טוב מאוד. צ'לסי קבוצה מרגשת עם קצב אדיר בהתקפה אבל היינו מבריקים בחצי השעה הראשונה ולא היה להם סיכוי. מה שמסמל אותנו זו הקבוצתיות. עכשיו חשוב שנתאושש ואז נטוס מחר (היום) לפורטוגל. נתכונן היטב ונקווה שנוכל להראות שוב את החוזק שלנו. אנחנו רוצים להיות אינטנסיביים גם נגד ברצלונה".

תומאס מולר שהשוואה את שיאו של פיליפ לאם כשחקן הגרמני עם הכי הרבה הופעות בליגת האלופות (112) אמר לאחר המשחק: "היינו מודעים היטב ליתרון מהתוצאה במשחק הראשון ואנחנו בטוחים בעצמנו, אבל כולנו רוצים להוכיח את עצמנו. יש זמן עד למשחק הבא ולא היה צורך לחסוך באנרגיה. אנחנו צועדים קדימה ממשחק למשחק, אני לא יודע כמה זמן לא הפסדנו אבל במשחק אחד ברמה הזו הכל יכול לקרות, גם אם לבארסה היו בעיות לאחרונה".

רוברט לבנדובסקי: "הדבר החשוב ביותר הוא שתקפנו והיה לנו כיף. ידענו שהיינו חייבים להיכנס מיד לקצב המשחק שלנו ועכשיו את זה היטב. המשחק הזה היה חשוב להמשך הטורניר. אנחנו צריכים לשחק טוב כקבוצה, ברצלונה תמיד מסוכנת. עלינו להראות את האיכות שלנו".

תומאס מולר | TOBIAS SCHWARZ/AFP via Getty Images

דויד אלאבה: "אפשר להיות מרוצים, זה היה המשחק הראשון שלנו אחרי כחודש, לא תמיד קל למצוא מייד את אותו הקצב ולחזור לעשות דברים על אוטומט, אבל עבדנו היטב באימונים והתוצאה ניכרת. לברצלונה יש קבוצה אדירה אבל אנחנו יכולים לעמוד מולם ומצפים לזה. ניסע לפורטוגל עם הרבה ביטחון".

הבלם ניקלאס זולה כבר נמצא בכוננות למקרה שבואטנג לא יהיה כשיר והוא לא היה יכול להסתיר את התרגשותו על הופעתו הראשונה מאז חודש אוקטובר. "זה היה יום נהדר עבורי לעשות קאמבק אחרי זמן כל כך ארוך, ממש רציתי לשחק", אמר הבלם. "אני מקווה שהסבל שלי נגמר ומקווה שהכל בסדר עם ג'רום, אנחנו זקוקים לו בתחרות". לאון גורצקה שממשיך להיות חלק בלתי נפרד מהקישור הבווארי, סיכם: "זה היה לא קל לאור ההפסקה הארוכה אבל היינו במשחק. נעבוד על שיפור הדברים. הטורניר הזה מרגיש כמו יורו או מונדיאל ואנחנו נרגשים לקראת המסע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי