דיווח: אמבפה יכלל בסגל פ.ס.ז' אך יוכל לשחק רק דקות ספורות

קיליאן אמבפה | GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP via Getty Images

לפי "לאקיפ", החלוץ התאמן בשבת עם חבריו והתאמץ במיוחד אך עדיין מרגיש כאבים בקרסול. במועדון אופטימיים שיישב על הספסל נגד אטלאנטה ברבע הגמר אך מקומו ב-11 נשלל. עוד קודם אמר טוכל: "אני לא מצפה ליותר מדי"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

מצד אחד, בפריז סן ז'רמן נרגשים מאוד לקראת רבע גמר ליגת האלופות נגד אטלאנטה ביום רביעי. מצד שני, הצרפתים היו מעדיפים אם המשחק היה נערך במועד מאוחר יותר, כך אלוף העולם קיליאן אמבפה היה מצליח להתאושש בזמן. לפי הדיווחים האחרונים בצרפת, תהליך ההחלמה של אמבפה מתקדם וסיכוי טוב שייכלל בסגל, אבל מקום ב-11? אין סיכוי.

כזכור, החלוץ שנפצע בגמר הגביע הצרפתי נגד סנט אטיין ב-24 ביולי וסבל מנקע בקרסול. אתמול (שבת) הוא הצליח להתאמן ולפי מה שנכתב ב"לאקיפ" אפילו "רוצה לתת יותר, יותר מדי לפעמים, בדיוק כמו שאר חברי הקבוצה שלו", אך נטען כי עדיין סובל מכאבים ואינו בריא לגמריי. הוא לא יספיק להחלים בזמן ונוכחותו ב-11 נשללה. "הוא לא יהיה כשיר למשחק ברמה עולמית אך הופעתו על הספסל הולכת ונהיית אפשרית יותר בכל יום".

"המשחק הקרוב מגיע ממש מייד, הזמן הוא קצר, סופר-קצר. דיברנו עם הרופא והחלטנו לראות שוב באיזה שלב אמבפה נפצע ואם יעלה מהספסל. אני לא מצפה ליותר מדי", אמר תומאס טוכל עוד לפני האימון האחרון.

קיליאן אמבפה. יפתח על הספסל במקרה הטוב | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

המאמן צפוי לחזור על מערך ה-4:3:3 שלו כאשר מרקיניוס יחליף את מרקו וראטי שפצוע וייעדר בוודאות ופאבלו סראביה סראביה יחליף את אנחל די מריה המושעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי