פליקס: "מרגש לשחק בצ'מפיונס בבית שלי. זו נקודת השיא"

ז'ואאו פליקס
ז'ואאו פליקס. זכה בפרס בשנה שעברה | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

הקשר הפורטוגלי של אתלטיקו מסכם עונת בכורה לא פשוטה בראיון ל"מארקה" ומתרגש לפגוש את לייפציג על אדמת מולדתו: "אני כאן כדי לשחק את הכדורגל של צ'ולו". על הביקורות: "העיתונות עושה את עבודתה, זה לא משפיע"

(גודל טקסט)

ז'ואאו פליקס הגיע לאתלטיקו מדריד כהבטחה ענקית וגם עם משקל כבד בתור השחקן היקר בתולדות המועדון ומחליפו של אנטואן גריזמן. עונת הבכורה של שחקן ההתקפה ידעה עליות ומורדות. כעת, הפורטוגלי רחוק שלושה משחקים מלעשות היסטוריה – זכייה בליגת האלופות עם הקולצ'ונרוס, כאשר טורניר שמונה האחרונה נערך על אדמת מולדתו – פורטוגל, באצטדיון "האור" שם רשם את שער הבכורה שלו בפורטוגל. אתלטיקו תנסה להתגבר על לייפציג הגרמנית. בראיון ל"מארקה" הוא מספר על עונת הבכורה בקבוצה בתקווה שהסוף יהיה טוב.

"ליגת האלופות היא תמיד נקודת השיא של כל שחקן, על אחת כמה וכמה שהיא נערכת בליסבון, בבית שלי, זה בטח טוב עבורי", אמר פליקס. כשנשאל האם זכייה במפעל תכריע לגבי עונת הבכורה שלו, ענה: "לא, מה שאני מנסה לעשות זה להתרכז במשחק, לעשות את מה שעשינו במשחקים האחרונים. העיתונות עשתה את עבודתה (לגבי הציפיות הגבוהות) ואני מנסה לעשות את שלי".

דייגו סימאונה הבטיח שפליקס ישתפר משמעותית בעונה השנייה, פליקס אמר: "זה נכון. אני עדיין מסתגל לספרד, משחק את הכדורגל שלי ושואף תמיד להשתפר. הרבה אנשים אומרים דבר מסוים, אחרים אומרים דבקר אחר. אני כאן כדי לשחק את הכדורגל של צ'ולו ואעשה מה שהוא מבקש".

על הנעליים הגדולות של גריזמן: "ברור שהסתכלתי לגבי מה שהוא עשה, להיות כמוהו או להאפיל עליו – זה יהיה נהדר. הוא עשה היסטוריה במועדון הזה, הוא התקדם משמעותית בתקופה שלו תחת סימאונה. ברור שאני נהנה כשכל כך הרבה צופים בי, אנחנו משחקים כדורגל כי אנחנו אוהבים את זה. אם אתה לא נהנה לשחק אז אתה חסר תועלת".

הפציעות: "הן לא מהוות תירוץ אבל כמובן שהן לא עזרו לי להגיע לרמה הטובה ביותר שלי. השתפרתי בשלב מסוים ואז הגיעה הפציעה, אבל זה חלק מחייו של שחקן". כשנשאל האם חסר לו משחק גדול נגד יריבה גדולה, ענה: "הייתי רוצה לעשות משחק גדול נגד יריבה גדולה, כמובן, אבל אני תמיד רוצה להצטיין".

איך יגיב אם יפתח על הספסל: "זו לא אכזבה. כולנו חושבים שאנחנו צריכים לשחק. אני אעבוד כמה שאפשר בכל דקה שאקבל וארצה להוכיח שמקומי בהרכב. מה שסימאונה אמר זה נכון – כל דקה יכולה להיות משמעותית בחיים שלך, היו חסרות לנו שלוש דקות כדי לזכות בתואר בעבר (הגמר נגד ריאל מדריד ב-2014).

ז'ואאו פליקס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

על לייפציג: "זו קבוצה טובה מאוד, אני לא חושב שחוסר הניסיון שלה ישפיע. היא הציגה עונה טובה בליגה, ראינו משחקים שלהם, אנחנו יודעים מה עלינו לעשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי