גריזמן לקראת באיירן: "ארזתי מזוודה עד ה-23 באוגוסט"

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | David Ramos/Getty Images

הצרפתי התראיין לאתר הרשמי של ברצלונה לפני רבע גמר ליגת האלופות שבו ייפגש שוב עם נוייר, אותו הכניע בחצי הגמר של 2016: "יש להם הרבה עוצמות"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אנטואן גריזמן חווה עונת בכורה לא פשוטה בברצלונה, אבל הוא זה שכבש את השער נגד נאפולי במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות והוא יודע שאם יכניע את מנואל נוייר כפי שעשה בעונת 2015/16, אז לקח את אתלטיקו מדריד לגמר – הרי ששער כזה יכול לשנות הכל. לא בטוח שהוא יפתח בהרכב, אבל הוא מוכן לאתגר הגדול נגד באיירן מינכן ביום שישי. לקראת המשחק, הצרפתי התראיין היום (רביעי) לאתר הרשמי של ברצלונה.

"יש לי מזוודה עד ה-23 באוגוסט", אמר גריזמן. "הפורמט הנוכחי קרוב יותר לטורניר נבחרות. אנחנו צריכים לנצח. אנחנו קצת עייפים פיזית בגלל החום, אבל מה ששונה זה שהמשחק ללא הקהל. אנחנו רואים את כל התמיכה ברשתות החברתיות וזה עוזר לנו. יהיה קשה מאוד, אבל אנחנו בהחלט מסוגלים לעבור. נשארנו לנו שלושה משחקים כדי לזכות במפעל. אפשר היה לראות באימונים עד כמה הקבוצה מצפה למשחק".

המשחקים נגד נאפולי: "זה לא רק השער שלי באיטליה, כל הקבוצה שיחקה טוב. טר שטגן היה מעולה בין הקורות, צריך להחמיא לקבוצה. בספרד התחלנו את המשחק טוב ואחרי חצי שעה השגנו תוצאה נוחה. הפנדל של נאפולי קצת פגע בנו". גריזמן סיפר שהוא תמיד צופה בליגת האלופות וכך מנסה ללמוד דברים חדשים על היריבות שלו. עוד אמר כי התקשר למגן לוקה הרננדז, חברו לשעבר באתלטיקו מדריד ושחקן באיירן מינכן כיום, אך רק כדי לשאול האם הוא בריא ברמה הפיזית. הם לא דיברו על המשחק.

מנואל נוייר
ספג שער גורלי מגריזמן בעבר | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

מי תנצח: "הקבוצה שתעבוד יחד בצורה טובה יותר ותהיה מאורגנת, עלינו להיות מוכנים היטב. המשחק נגד ויאריאל בליגה (ניצחון חוץ 1:4), למשל, היה אחד הטובים ביותר שלנו והתקרבנו בו לרמת הפוטנציאל שלנו. לבאיירן מינכן יש הרבה עוצמות, הם טובים עם הכדור. אנחנו רוצים למצוא את היתרונות שלנו. כבר כבשתי נגד נוייר אבל כל משחק הוא שונה. העבר חשוב, אבל הדבר החשוב ביותר הוא יום שישי".

על רוברט לבנדובסקי: "באיירן זה כולם ביחד. מי שמשחק בחוד, בכנפיים, תומאס מולר נהדר. כמובן שיש לו עונה גדולה. גם סרג' גנאברי נמצא בתקופה טובה. אנחנו צריכים להיות יחד ואנחנו יודעים מה עלינו לעשות". מנגד, כשנשאל ממה בבאיירן חוששים, ענה: "הם יודעים שליאו מסי מסוכן כרגיל, גם סוארס, אבל אנחנו קבוצה, נראה מה המאמן מציע".

הקבוצות שבכושר טוב: "באיירן, אתלטיקו שטובה מאוד בלהשיג את התוצאה שהיא רוצה, סיטי עם פפ, ופריז סן ז'רמן. כמעט כל קבוצה שהעפילה לשלב הזה יכולה לזכות במפעל. 'המסלול הקשה' בהגרלה? זה מה שזה, נפגוש יריבה חזקה לא משנה באיזה שלב, עכשיו או בחצי הגמר".

יחגגו גם נגד באיירן? | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי