פיקה נגד ההנהלה: "שפל. המועדון צריך שינוי. אם צריך, אעזוב"

ג'רארד פיקה מאוכזב | Michael Regan - UEFA/UEFA via Getty Images

בלם ברצלונה לא חסך במילים קשות אחרי ה-8:2 המשפיל לבאיירן: "זו הייתה בושה. אנחנו לא מתחרים לא בליגה ולא באירופה, לא מתקבל על הדעת. סטיין: "מבין מה השפלה כזו אומרת. הזיכרונות האלה יישארו איתנו בעתיד"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה עברה הערב (שישי) את אחד מהימים המשפילים בתולדותיה. הקבוצה הפסידה 8:2 מביך לבאיירן מינכן במסגרת רבע גמר ליגת האלופות , הודחה בבושת פנים, וזו הייתה השמינייה הראשונה שספגה מזו 74 שנים.

הבלם הוותיק ג'רארד פיקה דיבר לאחר ההתמודדות ולא חסך במילים קשות: "כולם צריכים לבחון את המצב כי המועדון צריך שינוי, מכל הבחינות. שינוי ארגוני, לא במאמן או בשחקנים. אף אחד לא חסין. אם צריך, אני הראשון שיעזוב אם יגיע דם צעיר וזה ישנה את הדינמיקה. הגענו לתחתית, לשפל. כולנו צריכים להסתכל ולחשוב כעת מה טוב לברצלונה, זה הדבר החשוב ביותר כעת", שלח הבלם מסר להנהלה.

"סופה של תקופה? אני לא יודע איך לקרוא לזה", המשיך פיקה. "הגענו לשפל. צריך להיות שינויים בכל המועדון, לא רק בשחקנים. כרגע אנחנו לא מתחרים באירופה ולא בליגה, זאת מציאות כואבת בלי קשר לשחקנים או למאמנים. מגיע הרגע שבו אי אפשר לייפות את זה יותר או לשים על זה מסכות, זה פשוט לא מתקבל על הדעת".

ליאו מסי, נלסון סמדו | Michael Regan – UEFA/UEFA via Getty Images

"זה היה משחק נוראי", הוסיף הבלם. "הרגשה נוראית, בושה זאת המילה. אי אפשר להתחרות ככה. זה קשה מאוד. אני מקווה שזה יעזור לקבל החלטות כי זו לא הפעם הראשונה, השנייה או השלישית שזה קורה".

המאמן קיקה סטיין, שככל הנראה זה היה משחקו האחרון בתפקיד, אמר: "מוקדם מדי לדבר על אם אני אמשיך או לא. המציאות היא שזה לא תלוי בי. צריך באמת לבחון את המצב ולקחת בחשבון את הנסיבות והסיטואציה. התוצאה משפילה עבור כל מה שברצלונה מייצגת. פיקה נמצא כאן כל הקריירה, ואם הוא אומר את זה – אז כנראה שצריכים לקבל כמה החלטות".

"אני כאן שמונה חודשים ואני לא הולך לקבוע אם זה סוף הסיפור", המשיך סטיין. יש תסכול אדיר כרגע וכל מה שנותר זה לבחון את המצב ולקבל החלטות. אני יודע באיזה מקצוע בחרתי לעסוק. אני יודע ומבין מה השפלה כזו אומרת, ובכל זאת, צריך לנתח את זה לעומק. ברצלונה מועדון ענק ומדובר באכזבה גדולה וכואבת. אין לנו מסר הלילה לאוהדים. כואב לנו ואנחנו נורא מתוסכלים. הזיכרונות האלה יישארו איתנו בעתיד", סיכם המאמן.

קיקה סטיין מאוכזב | RAFAEL MARCHANTE/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי