דוניס: "עשינו עבודה טובה 75 דקות. דן ביטון מספר 10 איכותי"

מאמן מכבי ת"א מרוצה מהניצחון 0:2 על ריגה: "השחקנים אימצו חלק מהרעיונות שלי, שמח עם מה שעשו מאז שהגעתי", והחמיא לשחקן הרכש החדש. ממה הוא לא מרוצה? "היריבה הגיעה למצבים בקלות". בלקמן: "מרגיש טוב"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ניצחה הערב (רביעי) 0:2 את ריגה בסיבוב הראשון במוקדמות ליגת האלופות בזכות שני פנדלים מוצלחים של ניק בלקמן. המאמן החדש גאורגיוס דוניס רשם בכורה מוצלחת על הקווים. דוניס היה מרוצה מהביצועים של שחקניו ואמר שחומר השחקנים יכול לקחת את הצהובים קדימה. בלקמן מצידו קיווה שהעונה הנוכחית אותה פתח בסערה, תהיה שונה מהעונה שעברה בה היה שחקן שולי באליפות השיאים של הצהובים.

דוניס: על המשחק הראשון שלו על הקווים: "קודם כל אני רוצה לברך את השחקנים שלי, הם עשו עבודה טובה במשך 75 דקות. אנחנו צריכים להיות מרוצים מהיום ולשמוח, אבל ממחר נצטרך לחשוב על המשחק הבא. אנחנו צריכים להיות מאוד ממוקדים ומרוכזים, השחקנים אימצו חלק מהרעיונות החדשים שלנו, אני יכול להגיד שאני מאוד שמח על מה שהשחקנים הראו מאז שהגעתי".

ההבדל בין המחצית הראשונה לשנייה: "בדקות הראשונות היה לנו קשה כי השחקנים שלהם ניסו לתקוף בדרכים שונות, אבל לאחר מכן הגענו להרבה מצבים, הנענו את הכדור בעיקר מהאגף השמאלי של אילון אלמוג הרבה פעמים, יצרנו הרבה מצבים מחוץ לרחבה אבל פגשנו במשקוף. אני מודאג מהקלות שבה היריבה הגיעה למצבים במחצית הראשונה ונהיה חייבים לשפר את זה"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם ניק בלקמן | דני מרון

הבכורה של דן ביטון: " דן ביטון הוא מספר 10 איכותי עם הכדור וטוב שיש לנו אותו בסגל. בכל מקרה, אני לא רוצה לדבר באופן אישי על שחקנים, אני רוצה לדבר על כל הקבוצה. מ-75 הדקות הראשונות אני מרוצה, ברבע השעה האחרונה השחקנים נראו עייפים. לוקח זמן לתקן בעיות בכושר הגופני, אנחנו חייבים להשיג יציבות ברמה המנטאלית".

עד לאיזה שלב יגיעו באירופה: "אני מרוכז במשחק הקרוב. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שאנחנו חייבים לנצל הזדמנויות ולהילחם עד הסוף. עכשיו אנחנו צריכים לחשוב על המשחק הבא והאתגרים הבאים, אני מאמין שיש לנו קבוצה טובה ומאוחדת עם שחקנים טובים ואני מקווה שתהיה לנו עונה טובה".

כוכב המשחק בלקמן הוסיף: "אני חושב שהדבר הכי חשוב הוא לעבור את השלב הזה ולנצח. לא עשינו לעצמנו חיים קלים אבל אני שמח שעברנו את זה. פגענו בקורה 3-4 פעמים והיינו מאוד קרובים, אם היינו כובשים יותר מוקדם המשחק היה נראה אחרת, אז אנחנו יודעים שצריך להמשיך ללחוץ ולהגיע לרמה גבוהה יותר".

ניק בלקמן חוגג. פתח את העונה מצוין | דני מרון

היכולת האישית שלו: "אני מרגיש טוב, הייתה לי עונה קשה בעונה שעברה למרות ששברנו את כל השיאים והקבוצה עשתה דברים שלא בטוח שיצליחו לשחזר בליגת העל בישראל. זאת עונה חדשה ואני מקווה שאני אוכיח למאמן שהוא יכול לסמוך עליי".

על הסגל: "יש פה סגל מצוין העונה. טל בן חיים והוא פנטסטי, גם דן ביטון שחקן איכותי. יש לנו הרבה שחקנים פנטסטיים, אנחנו צריכים להסתכל רק על המשחק הבא ולעשות את העבודה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי