"ערב של טוטאל פוטבול": באירופה מתכוננים לגמר ליגת האלופות

גמר ליגת האלופות בליסבון
גמר ליגת האלופות בליסבון | Horacio Villalobos#Corbis/Corbis via Getty Images

בספרד הדגישו את ההבדלים בין הכסף הקטארי למסורת הבווארית, באיטליה עשו כבוד לכוכבים ורק באנגליה עסקו במעצר של הארי מגווייר: כותרות העיתונים לקראת המשחק ב-22:00 בין באיירן מינכן לפריז סן ז'רמן

(גודל טקסט)

ככל שאנחנו הולכים ומתקרבים לקראת גמר ליגת האלופות בין באיירן מינכן לפריז סן ז'רמן הערב (22:00) בליסבון, גוברת בצרפת ובגרמניה התכונה לקראת המשחק – אבל לא רק שם. בכל אירופה מתכוננים למפגש המרתק בין אלופות גרמניה וצרפת, שבספרד זכה לכינוי "ערב של טוטאל פוטבול".

אמנם אין נציגה ספרדית בגמר ליגת האלופות שנה שנייה ברציפות, אבל כותרות העיתונים בהחלט עשו כבוד לגמר הגדול. ב"מארקה" נתנו רק פיסה קטנה מעמוד השער לטובת ריאל מדריד והעדיפו לתת את הבמה לניימאר, רוברט לבנדובסקי וקיליאן אמבפה, כוכבי פ.ס.ז' ובאיירן.

שער העיתון "מארקה"
שער העיתון "מארקה" | צילום מסך

ב"אס" גם כן הציבו את אור הזרקורים על המשחק הערב, אך דווקא התעסקו יותר במה שמבדיל בין המועדונים ברמה התדמיתית: "הדולרים מהנפט נגד אירופה הישנה", כדי למסגר את העובדה שפריז סן ז'רמן קונה כוכבים במאות מיליונים, בעוד באיירן מינכן מתבססת על המורשת שלה ועל כוכבים מקומיים.

שער העיתון "אס"
שער העיתון "אס" | צילום מסך

דווקא באנגליה, אולי גם בגלל שבשנה שעברה היה גמר כל-אנגלי בין ליברפול לטוטנהאם, מרבית הכותרות הראשיות עוסקות בפרשת הארי מגווייר שנעצר במיקונוס, יוון, וצפוי להישפט במהלך השבוע.

ב"טוטו ספורט" האיטלקי, בדומה ל"מארקה", בחרו בכותרת "הזמן של הכוכבים" ואילו ב"גאזטה דלו ספורט" סימנו את שני הכוכבים שלהם וכתרו "המסיבה של ניימאר ולבנדובסקי". בשונה מהם, ב"קוריירה דלו ספורט" הלכו על ניימאר תחת הכותרת "כוכב נגד קבוצה" ולצדו שחקני באיירן מינכן באימון המסכם.

שער הקוריירה דלו ספורט
שער הקוריירה דלו ספורט | צילום מסך

בגרמניה, כמובן, עסקו בעיקר בבאיירן מינכן וב"בילד" הלכו על הכותרת "באיירן מינכן רוצה את הטרבל", אחרי שזכתה באליפות ובגביע המקומיים, וב"קיקר" תהו באיזה הרכב יבחר לשחק האנזי פליק. בצרפת, ב"לאקיפ" בחרו בכותרת "פסגה צרפתית-גרמנית".

שער העיתון "לאקיפ"
שער העיתון "לאקיפ" | צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי