מולר על ה-2:8: "ברצלונה עשתה חימום בהליכה"

תומאס מולר חוגג | Michael Regan - UEFA/UEFA via Getty Images

כוכב באיירן סיפר שהתפרקות הקטלאנים הייתה כתובה על הקיר: "היינו בשיא החימום רבע שעה לפני שהם עלו למגרש". על מעברו הצפוי של מסי: "אי אפשר לבקר את ההחלטה. זה דבר גדול לכדורגל, הוא הטוב ביותר בפלנטה"

(גודל טקסט)

מאז שהאנזי פליק מונה למאמנה של באיירן מינכן, בחודש נובמבר האחרון, תומאס מולר חווה עונת רנסנס שעזרה לבווארים לזכות בטרבל היסטורי אשר הושלם ביום ראשון האחרון, עם הזכייה השישית של המועדון בליגת האלופות. כידוע, בדרך אל התואר היוקרתי באיירן פירקה 2:8 את ברצלונה במשחק היסטורי. מולר, שתרם צמד ובישול באותו ערב, סיפר היום (חמישי) בראיון ל-ADN כי עוד לפני שריקת הפתיחה, אפשר היה לחזות את ההתפרקות של הקטלאנים.

"היינו הרבה יותר נחושים מברצלונה", אמר מולר, "לפני הניצחון נגדם, כבר היינו בשיא החימום רבע שעה לפני שהם בכלל עלו למגרש. גם החימום שלהם בפני עצמו היה רגוע מאוד ונעשה בהליכה. אולי זה עניין של גישות שונות, אבל ברור שהיינו הרבה יותר רעבים".

הגרמני התייחס גם להחלטה של ליונל מסי לעזוב את ברצלונה, שהתקבלה לא מעט בעקבות אותו הפסד משפיל: "שינוי בקריירה של מסי זה דבר גדול עבור כל עולם הכדורגל. הוא השחקן הטוב ביותר בפלנטה ב-100 השנים האחרונות. אני מסיר את הכובע בפני הקריירה שלו. אי אפשר לבקר את ההחלטה שלו".

ההתפרקות הייתה כתובה על הקיר | Michael Regan – UEFA/UEFA via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי